Pentru vindecare

M-am simtit rau ieri in urma schimbului de mesaje cu doctorita Madalina Nicolescu. M-am simtit rau postand pe blog. Am evitat mereu sa folosesc blogul pentru a propaga negativitatea. Nu am putut sa trec peste, nu de data asta. De obicei las de la mine, dau din mana a lehamite si imi vad de drum. De data aceasta, experienta a trebuit exorcizata prin scris. Aproape o zi si o noapte mi-au fost necesare sa scap de senzatia de lipicios murdar in care m-am simtit invaluita. Nu era vorba numai ca cineva nu ma place si imi arata asta explicit, nu m-ar fi afectat asta. M-a afectat ca de la inaltimea autoritatii sale, din spatele halatului alb isi permite sa imi incalce drepturile legale: nu iti dau fisa. Nu te primesc la consult etc. Nu pot sa trec peste asta, sa tac si sa merg mai departe, sa bat la usa altcuiva mai....tolerant. 
Distanta dintre ce fel de relatie imi imaginam eu ca am si rautatea si dispretul cu care ma trata ea a fost mare. De aici poate si incapacitatea mea de a procesa rapid. Mereu am considerat-o o femeie frumoasa, eleganta, spirituala, placuta. Am fost confuza ieri. Disparusera toate, lasand in loc o femeie care m-a ranit deliberat si care m-a speriat cu uratenia si micimea sufleteasca. 
Am banat acum postul respectiv-gunoiul expus a atras, cum era de asteptat, multe muste de gunoi. Unele s-au asezat pe fruntea copiilor mei. Asa fac mustele, fara discernamant. In plus, mi-am atins scopul-i-am aratat dnei dr ca nu poate sa isi stearga bocancii de sufletul cuiva fara consecinte. De altfel, din toate mesajele primite-prieteni, pacienti, sot am inteles ca a mintit pe toata lumea, fara scrupule, pentru a-si apara imaginea. 
Sper sa vina ziua cand va gasi de cuviinta sa isi ceara iertare. Nu vreau ca pe lumea cealalta sa ma trezesc cu ea agatata de mine doar pentru ca nu am solutionat asta aici. 

Aproape o zi si o noapte in care mi-a plans sufletul in mine, atat mi-a trebuit sa ma adun. Dusurile interioare sunt minunate, chiar functioneaza. La fel iubirea si grija sincera din spatele cuvintelor prietenilor care au ales sa puna mana pe telefon, sa ma auda, sa ma certe ca ma las dusa de valul de negativitate si ca aleg sa ma scald in el. Imbratisarile copiilor. Vladi a ras in somn...chicote mici, vesele care m-au facut fericita. Ma temeam ca i-am contaminat si pe ei. 
Muzica la harpa este vindecatoare, curata campul energetic. Cel mai bine realizez asta cand chiar ma simt rau si muzica ma ajuta in scurt timp sa ma refac energetic.






Imi cer iertare de la voi toti  ca v-am expus la asa ceva. Mai ales ca textul despre dna doctor venea dupa cel despre pedofilie, un subiect delicat si destul de tenebros....care lasa si el urme energetice urate....Respiram adanc si mergem mai departe. Eu una ma tin acum cu amandoua mainile de inima mea, ca sa nu cad, ca sa nu o pervertesc, ca sa nu o pierd si ca sa imi arate drumul. 


Comentarii