Imi caut talismanul




Dupa o perioada lunga in care nu am mai purtat niciun fel de bijuterie, mi-a revenit apetitul pentru acestea. Petrec minute indelungi privind bijuteriile de pe metaphora  de exemplu sau malvensky. Sunt scumpe, stiu, dar si nespus de frumoase.

Am avut candva, in trecut, un talisman. Era un snur subtire de piele de care atarna o micuta dra Pogany din lemn. L-am purtat multa vreme, niciodata la vedere. Mi-l daruise un om despre care am auzit recent ca ar conduce acum o scoala numita Scoala zamolxiana. Nu il luam niciodata in serios, mi se parea foarte glumet. Oferirea pandantivului acela cred ca a fost singurul gest serios si ceva, nu stiu ce, m-a facut sa il port multa vreme la gat. Poate iubirea pe care i-o port lui Brancusi, nu stiu.

Imi doresc acum un alt talisman....Si il tot caut, il tot caut. Aseara am crezut ca am dat peste un semn-am citit un interviu cu Ruxandra Hurezeanu si ea spunea ca poarta un talisman Kogayon-creatie a doua prietene de-ale ei. Nu m-au atras, nu le simt benefice pentru mine...Le stiti? 

Are cineva idee ce talisman mi s-ar potrivi? Unde sa caut? Purtati vreun talisman? 

A, apropo de semne-ma apropii de sfarsitul unei carti minunate, Iarna vrajbei noastre, de John Steinbeck si Ethan, personajul principal de acolo are ca talisman o piatra speciala, calda, lucioasa, trandafirie, cu schimbari de culoare si nuante....pare magica, vie. 

Vreau un talisman, o bratara sau un colier, un pandantiv pe care sa il port mereu.....Pana gasesc (sau pana ma gaseste) povestiti-mi de ale voastre! 

Later edit:  Wow, hoinarind pe malvensky, iata peste ce am dat! Dra Pogany nu mai imi spune nimic acum, dar m-am bucurat sa o revad....




Comentarii