Articole

1. despre legatura dintre durerile menstruale si alimentatie
2. cele 5 puncte de aur ale corpului omenesc
3. alimentatia si cancerul
4. oare asa sa fie ...acolo? Nosso lar
5. O poeta minunata
6. Vegetarian de luni pana vineri. De ce nu?


7. A manca putin, frugal-calea spre o viata lunga? Ma opresc doar la amanuntul acesta, legat de mancatul putin pentru ca relatia aceasta dintre putina mancare si o viata lunga am intalnit-o si in relatarile lui Vasile Andru despre unii calugari de pe muntele Athos. Ei depasesc suta de ani consumand pe zi un pumn de nuci si/sau cereale sau cateva masline cu putina maine. Pe noi rafinamentul si diversitatea ne omoara. Mult adevar este in zicala "cu dintii nostri ne sapam mormantul"! Despre lucrul acesta am mai gasit informatii in cartea Scoala zeilor, de Stefano Ellio D Anna. Organele noastre interne sunt menite sa viseze, sa ne creeze realitate, asa cum o dorim, insa nu pot face asta cata vreme le ingropam in mancare, inhibandu-le definitiv functiile originale. Este un citat cu aproximatie, din memorie, la care ma gandesc adesea. Cu atat mai mult cu cat eu insami am trecut prin perioade de foame/"post impus", nu ales si am putut experimenta dupa numai doua trei zile usurinta interioara, bucurie si claritate mentala deosebita. 

Comentarii