Conectata la energia toamnei

Dupa ce o las pe Miruna la gradinita, mai fac cativa pasi. Uneori pana la piata, alteori un mic tur de cartier. Trag aer adanc in piept, ma bucur de frig, de lipsa grijilor, ma gandesc la ceaiul pe care il voi bea o data ajunsa acasa...
Alaltaieri am fost la piata si am venit acasa cu un dovleac delicios, cu pere, cu struguri, conopida si verdeata. Asa o bucurie! 

Am mancat struguri si o para pe post de mic dejun si m-am simtit pentru prima data anul acesta conectata la energia toamnei. 
Septembrie a fost un mic vartej, am avut proiect dupa proiect, octombrie a debutat si el cu proiecte pe care le-am finalizat. Abia acum imi trag sufletul putin, lucrez fara presiune si graba de acasa, gatesc, merg pe jos, ies la cate o cafea si o felie de carrotcake cu diversi oameni dragi sau le fac cate o vizita la birourile lor. 

Alteori iau unul din copii mai devreme de la scoala/gradi si mergem la cumparaturi sau la pizza sau direct acasa sa dormim impreuna la pranz. Ador mutrisoarele lor surprinse si fericite cand inteleg ca am venit sa ii iau mai devreme. 

Un lux in ziua de azi, stiu. Sunt atat de bucuroasa ca imi iese, ca am reusit! Atat de recunoscatoare!












Comentarii