La trei luni si la trei ani





Una dintre distractiile Mirunei cand lucrez eu la laptop, este sa ceara "a bate", adica in brate la mine si sa facem poze cu laptopul....Le-am facut, apoi, privindu-le, am realizat ca avem o alta poza, de la inceputurile noastre. 
Rochia pe care o port azi, o rochie de casa, a fost "madlena" mea. Purtam aceeasi rochie acum trei ani, o cumparasem special pentru ca este petrecuta, dintr-un material moale, comod si puteam alapta fara probleme in ea. In plus, ma simteam ingrijita si feminina in ea- sa ma simt asa era un obiectiv al meu special-dupa nasterea lui Vladi, ma purtam si aratam de parca tocmai supravietuisem unei tornade! 
Lasand povestile la o parte....fetita mea cuminte si luminoasa a crescut...Cand am ajuns de la trei luni la trei ani....de la gangureli in stol, la rasete ghiduse...tare repede trece timpul!

Comentarii