Am primit mail de la Mos Nicolae! (P)


Eram la Brasov cu copiii, ii pregateam pentru somnul de dupa amiaza, cand am deschis mail-ul pe telefon. Probabil am facut ochii mari, caci Vladi m-a intrebat imediat ce citesc. Incredibil, a fost tot ce am putut spune. Hm, asta ai spus si la masa cand a inceput sa ninga cu fulgii aia mari, a marait Vladi la mine. Fusesem cu telecabina sus pe Tampa, ne leganase vantul bine de tot, apoi am coborat infrigurati si flamanzi si ne-am oprit direct in Bistro de l'Arte, la cea mai buna masa din tot bistro-ul-cea de la care ai vedere spre P-ta Enescu. Frezii colorate pe masa, manusi si caciuli ude, muzica in surdina si afara tocmai incepuse sa ninga cu fulgi mari, pufosi. Simteam ca ametesc de bine ce era, asa ca da, posibil sa imi fi scapat un incredibil de frumos....:-) 

Vladi si Miruna la Bistro de l'Arte

De data asta, primisem un mail de la Mos Nicolae. Incredibil, stiu. Asa am zis si eu. Ei bine, Mos Nicolae m-a poftit sa imi las pe 5 decembrie ghetele lustruite la Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei si sa ma intorc sa le iau pe 6 decembrie pline cu daruri. Incredibil, stiu. Am mai zis? Ok, pentru ca si Vladi a zis cam acelasi lucru: nu cred asa ceva! Mos Nicolae scrie mail-uri? Vreau si eu mail! A primit scrisoarea mea? De ghetele mele n-a zis nimic? O sa iti mai aduca si acasa ceva? Abia l-am adormit. Sper in secret ca imi va lasa ceva si in ghetele nr 2, cele de acasa.....

Pentru ca mailul Mosului era cat se poate de clar, pe 5 decembrie am sa ma duc la Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei cu ghetele lustruite si le las in zona de pop-up de la etajul 1 a Centrului Comercial Auchan Drumul Taberei. Stiti ceva? Zilele trecute am vazut intr-o librarie in Bucuresti papusile Aradeanca, papusile copilariei mele. La Brasov, intr-o vizita, gazda noastra i-a dat Mirunei o astfel de papusa sa se joace cu ea. Luni am sa ma opresc sa cumpar o papusa pe care am sa o las langa ghetele mele. Il rog pe Mos Nicolae sa o ia si sa o ofere unei fetite. Stiu ca asa va face, nu ma va refuza. 


Imi place la nebunie sa primesc, insa si sa daruiesc. Acum doi-trei ani, am trimis unei fetite din Jaipur, India o papusa blonda. Fetita si papusa sunt nedespartite. Primesc uneori poze cu ele doua si mereu, cand le privesc, imi simt inima inundata de caldura si bucurie. Poate cu fetita si papusa pe care o voi lasa langa ghetele mele nu voi primi poze, insa imi voi imagina bucuria ei. Ori de cate ori voi purta ghetele rosii pe care le parchez luni seara la Centrul Comercial Auchan, imi voi aminti de acest lucru si voi simti bucurie si caldura. 


Stati pe aproape, am sa va arat poze. Ce credeti ca imi va aduce mie Mosul? Sper ca nu o nuielusa!


Multumesc, Ana


Comentarii

Frumos din partea mosului.