Cartile lui Vladi

Gloria

Vladi iubeste povestile. Are o mica bibioteca in mansarda lui si in curand va trebui sa mai incropim niste rafturi pentru cartile lui.  Pana acum i-am citit noi, in fiecare seara. De ceva vreme, citeste singur. In unele seri il rog sa stinga lumina si el imi raspunde ca mai vrea sa citeasca doua pagini! Este un sentiment indescriptibil, nu-mi vine sa cred uneori ca a crescut mare, ca are o biblioteca a lui care se mareste repejor, ca citeste singur si participa la scoala la clubul de lectura, ca iubeste si apreciaza cartile...Mandra de el.  

Unele dintre cartile lui au fost descoperiri si pentru mine, mi-au placut tare mult. Le recomand din toata inima-sunt daruri minunate pentru copiii din familiile voastre. Imi vin in minte acum Iepurele de catifea, Calatorie prin ierburi si lumina sau Sylvester si pietricica fermecata, Povesti la telefon, seria cu ursuletul Paddington si altele. 

In curand, li se va alatura Gloria si unicornul magic. Nu o avem inca, insa il vom ruga pe Mos Craciun sa o adauge in sacul lui. 

Cartea este semnata de Ana Nicolescu, Miruna Margarit, Laura Frunza, Tili Nicolae, Monica Popescu. Ilustratiile superbe sunt semnate de Ema Stanca Macovei
Pe Ana si pe Miruna le cunosc, au locul lor in sufletul meu, le apreciez si le admir si le sunt alaturi!




Daca puteti, luati copiii si mergeti la lansarea cartii maine seara, 8 decembrie, la Park Lake Mall. Daca nu ajungeti, comandati cartea aici si bucurati-va alaturi de copii de o carte frumoasa cu adevarat, o carte terapeutica, o carte scrisa cu inima de niste femei minunate.

Un procent din vanzari merge catre Asociatia Unu si Unu.
libris.ro%20

Comentarii