Cu ce intentie te-ai trezit azi?


"Orice lucru este creat de doua ori. Mai intai in mintea ta, apoi in realitatea ta." Buddha

Cu ani in urma, mi-am cumparat cartea Experimentul intentie, de Lynne McTaggart-o carte in care autoarea exploreaza ideea de intentie-ce este, cum actioneaza, cat de mult poate INTENTIA sa influenteze lumea materiala in care traim. Suntem interconectat intr-un urias camp de energie cuantica. Gandurile noastre sunt si ele energie, o energie palpabila prin care ne putem influenta viata, pozitiv si negativ. Orice imbunatatire adusa lumii personale, aduce cu sine implicit o imbunatatire a lumii tuturor. 

Ideea nu este noua, de curand am gasit pe pagina Adinei un discurs al lui Neil Nightingale, datand din 1956 - se refera si el la forta gandurilor noastre, forta de care nu prea suntem constienti si pe care nu stim sa o folosim. 



De cand am citit cartea, am fost atenta la orice material ori informatie care aducea in prim plan puterea intentiei
De ex, dupa fiecare nastere, am facut cateva sesiuni de acupunctura pentru a-mi intari energia rinichilor si a echilibra energia in corpul meu. Imi amintesc ca Irina, doctorita mea, imi povestea ca tocmai revenise din China, unde participase la un stagiu de formare. Avusese sansa acolo sa ajunga acasa la un maestru in varsta, acupuncturist. A observat ca in nu stiu ce punct, maestrul nu introdusese acul inclinat spre dreapta, cum invatase ea si l-a intrebat de ce. I s-a raspuns ca, in realitate, conteaza prea putin daca e inclinat sau nu. Ceea ce conteaza cu adevarat este intentia cu care a fost introdus. 


 De cativa ani, de cand mi s-a activat punctul din inima, studiez Kabbalah Doua au fost lectiile mele mari care m-au impactat la inceputul studiului: Nu exista nimeni si nimic in afara de EL (Dumnezeu, Creatorul) si a doua-Dumnezeu nu ne aude rugaciunile, ci citeste intentiile din inima noastra. Daca cu prima ideea m-am luptat o vreme si am dezbatut in sinea mea pro si contra mult, pana am acceptat-o ca fiind cat se poate de adevarata, a doua mi s-a parut atat de logica si de simpla, incat ar fi trebuit sa ma gandesc si singura ca asa se explica multe lucruri. 


" Cel ce cugeta-n tacere si-n sinea lui o crima,  a  si savarsit prin asta o nelegiuita fapta" (Juvenal)


 Pentru a avea forta, intentia trebuie sa fie limpede, curata, clara, sa aiba intensitatea unei hotarari fara echivoc si sa fie ancorata in prezent. Mi s-a intamplat nu o data sa setez corect o intentie, in ciuda circumstantelor aparent potrivnice si apoi...universul sa se conformeze si sa o duca la indeplinire. Orice ezitare sau indoiala din partea mea, nu a facut altceva decat sa devieze cursul sagetii/intentiei. 

Probabil ca autorul brazilian Paulo Coelho a testat cu succes puterea intentiei, din moment ce a afirmat ca atunci:
                            "Cand iti doresti ceva cu adevarat, Universul conspira." 


 De cateva zile experimentez mai constient puterea intentiei-imi setez intentia inca dimineata, inainte de a ma da jos din pat. E ca si cand arat directia unei intregi mase de energie, care altfel ar fi influentata de tot felul de alte forte. Prefer sa o directionez eu :-) Nu numai ca o setez,  ci caut si sa ma simt "ca si cand..." Ma trezesc apoi de tot si imi incep ziua in forta, stiind ca printr-un act simplu, am dat un imbold si un semnal energiei zilei sa imi aduca ceea ce am setat. 
Atentia se duce acolo unde ne-am setat intentia.  Fix ca in proverbul indian care spune ca daca un hot se va intalni cu un sfant, tot ceea ce va vedea hotul vor fi buzunarele sfantului.

Ne concentram prea mult pe ceea ce nu dorim sa ni se intample si prea putin pe ceea ce ne dorim. Si cand facem totusi asta, apar indoieli-merit eu asa ceva? de ce as fi mai bun ca altii?, apare vinovatia, care ne saboteaza, apare nesiguranta....si tot asa, pana renuntam si ne concentram din nou pe ceea ce stim mai bine: pe ce nu vrem sa ni se intample.
Sa incercam si altceva, fara ezitare, cu incredere. Spor la setat intentii clare, pozitite si spor la potrivit in voi cocktailul de emotii care sa le sustina!


Comentarii

Laura a spus…
Daca ar fi totul asa simplu...
Andreea a spus…
Nu este, dar exersam si pe masura ce sarbatorim succesele, capatam incredere ca functioneaza si invatam sa dirijam mai eficient credintele noastre interioare si intentiile.