Rutina de frumusete


Fotografia este de acum 10 ani si este facuta intr-o vacanta in Austria.
Recunosc in fotografie  parfumul folosit atunci-L'Occitane Citrus Verbena si crema de fata Oil of Olaz :-)


Inspirata de rubrica Oanei  si pentru ca stiu cat de relaxant si inspirational este sa citim despre arsenalul feminin povestesc azi despre produsele pe care le folosesc in acest moment. 
Somnul bun, hidratarea, alimentatia fara conservanti si e-uri multe, timpul petrecut afara in natura raman cele mai bune activatoare de frumusete. 


Ingrijire

Folosesc alternativ uleiul de dus L'Amande de la L'occitane si gelul de dus cu uleiuri esentiale Pure Jasmine de la Apivita, dar si sapunuri naturale. Acum la baie avem unul de la All Natura cu miere si flori de tei, imi place foarte mult (se gaseste in Mega Image). 

Imi plac scrub-urile, asa ca am mai multe: gommage cu miere si argila de la Prisaca Transilvania, de la Rituals-Fortune Scrub Invigorating si Facial Micro Luffa Foaming Gel de la -417.

Pasta de dinti preferata ramane Weleda Sale. Mai am in dulapiorul de la baie, ca rezerve, Splat Love si Blackwood, dar si una Dentalux Complete. Apa de gura am primit-o de la medicul meu dentist (dr Anita Visan),  se numeste Curasept.  Ata dentara- Oral-B. 

Pentru par folosesc alternativ mai multe tipuri de sampon si balsam. Acum sunt insirate la baie urmatoarele: Jason Vitamina E, Londa, Avon Volume, Panthene Intense hydratio, Garnier. Inainte sa usuc parul, pulverizez pe el trei patru pufuri din Revlon Professional Hair Treatment ori spuma de par Moroccanoil (aceasta).

Am si un sampon uscat Batiste pentru zilele in care ma grabesc tare. 

Uneori aplic pe par uleiul Khadi pentru a stimula cresterea parului. 

Pentru igiena intima folosesc acum Favisan, Faviintim cu echinacea (Plafar). Cand se va termina, ma voi intoarce la Multi-Gyn, spuma pentru igiena intima (Sensiblu).

Deodorantul este si va ramane, cred, vreme indelungata Schmid's-Bergamot si Lime.

Am cateva creme de maini raspandite prin toata casa-in fiecare baie, in bucatarie, pe noptiera langa pat. Preferate sunt doua-Ahava (din Israel) si Charter 02, cu acai si hibiscus (de la Sensiblu)

Crema de corp-am doua, de la Botega Verde, pe terminate acum si Norwegian Formula. 

Cand calatoresc, iau cu mine produse travel size Apivita. Imi doresc sa testez si produsele Andalou (Secom). 

Fata si ochi

Dimineata pulverizez pe fata apa termala Elmiplant/Avene (acum) si tapotez usor cu prosop, apoi aplic serul si crema. Apa termala cumpar si Ivatherm ori Vichy. 

Pentru demachiere, preferata mea ramane apa micelara Pearl D'eau de la Cattier. Folosesc si Bioderma Sensibio si uneori, mai rar, spuma de curatare Apivita. 

Crema de zi este Elmiplant cu factor de protectie 30, o surpriza placuta. Este incredibil de ieftina si de buna (17 lei) pentru mine. Tot din categoria bun si  ieftin folosesc crema de zi hidratanta de la Favisan (cea cu aloe, acid hialuronic, ulei argan, vit E, B2, miere, proteina de matase si 14 plante pentru ten normal-mixt). 

Inainte de crema, folosesc dupa chef si nevoie serul hidratant Apivita Hidration ori Serum Vegetal Yves Rocher. 

Crema de noapte folosesc acum Apidermin, crema lejera regeneranta de noapte. Uneori ma multumesc cu doua picaturi de ulei L'Oreal Nutri Gold.
Pentru ochi am trei produse - Nivea Cellular Anti Age, Lavera Illuminating Eye Cream si Cooling Eye Care de la Revita (Apiestetic). 

Masti de fata folosesc fie facute de mine in casa cu argila ca baza, fie Mineral Peel Of Mask de la -417 ori Apivita (cumpar pliculete din farmaciile Sensiblu). 


Make up

Ma machiez rar, cel mai adesea trasez o linie fina pe sub ochi cu un creion maro si aplic putin gloss.

Cand am nevoie insa de un machiaj complet, folosesc fondul de ten ultra light Chanel Vitalumier Aqua, blush fie perlele bronzante de la Avon, fie Clarins. 

Imi place uneori sa aplic pe pometi, intre sprancene si putin deasupra buzei superioare (truc invatat de la Lisa Elridge) High Beam Benefit.  Este un highlighter de mare efect, imi place foarte mult. 

Am un singur ruj L'Oreal, doua lip balm-unul de la Young Living, unul de la Nivea si un lip gloss Maximizer Dior nuanta 001 (roz pal, discret). Pe ultimul il port in geanta. 

Pentru gene folosesc Dior Extase, cumparat din aeroport in Israel, pentru ca uitasem acasa mascara mea Avril cu ulei de marula. Cand le voi termina, voi cumpara tot Avril, mi se pare exceptional de bun. 

Rar de tot folosesc putina culoare pe pleoape. Am la dispozitie un creion verde gros , Perfect Stay de la Margaret Astor si Chanel Les 4 Ombres

Pentru unghii merg la salon, acasa am doar un ulei pentru cuticule Melkior. L-am cumparat asta iarna cand aveam probleme cu pielea foarte uscata si crapaturi dureroase in jurul unghiilor. A fost foarte eficient. Nu imi place sa port manusi si suport consecintele, imi crapa pielea de la frig. 

Parfumuri

Fidela de ani de zile brandului Bvlgari-am doua de la ei-BLV II si Pour Femme Jewel Charms. Am cumparat cateva mostre Initio- Magnetic Blend si High Frequency, le-am tot folosit, fara sa ma pot hotara daca sa le cumpar in ambalaj normal.

Pe lista de dorinte (ca tot vine ziua mea) se afla acum trei-Dia Amouage, Juliete has a gun (white spirit) si Aqua Allegoria Herba Fresca de la Guerlain. 

Pe post de parfum folosesc si uleiuri esentiale Young Living-Abundance ori Cedru, Citrus. 


Par foarte multe, insa....ma tin mult, nu le folosesc zilnic pe toate...stiti voi scuzele clasice :-))


Comentarii

Unknown a spus…
Andreea, imi spun te rog de unde iti cumperi deodorantul? Vreau si eu :) Merci
Andreea a spus…
L-am comandat de pe organik.ro, Adina. Ce ma bucur ca te-a inspirat postarea!
Cuvintele cu albastru sunt link-uri catre site-urile pe care poti vedea/cumpara produsele.
Alina Sas a spus…
M-ai facut tare curioasă de mascara si deodorant :-)
Andreea a spus…
:-) Sunt foarte bune! Uite ce recenzii sunt la mascara Avril, nu sunt singura care il apreciaza :

https://www.organik.ro/machiaj-mineral-si-bio/rimeluri-bio/rimel-negru-bio-cu-ulei-de-marula-avril

Si deodorantul este bun si aici am incercat de toate- si piatra de alaun si mai toate brandurile. Raman la acesta :-)
Tzuca Bufnitzuca a spus…
Citit si notat. O sa comand si eu cateva produse :-)
Andreea a spus…
Bucuria ta este si bucuria mea, multumesc ca mi-ai scris! Da, pun o mica lista de site-uri, eu comand mult online, rareori intru in magazine. Apropo de magazine- esti din Bucuresti? Recent am intrat intr-un magazin micut de la coltul strazii Moinesti cu Iuliu Maniu, chiar langa Banca Transilvania si am iesit cu o rochie bleu minunata si o fusta alba de in topit. Niciuna nu a costat mai mult de 70 de lei. Tot acolo am gasit acum doi ani un cardigan calduros, gros, roz pudrat, care a costat 85 de lei. Este un loc cu mici comori ascunse, merita vizitat.
Andreea a spus…
Abia azi am gasit comentariul tau, intrase in spam. Eu mai mereu gasesc mici comori acolo-cardigan roz pudrat foarte calduros, o fusta alba din in, cateva bluze, o rochie gen framboise foarte frumoasa si bine lucrata...
Sa imi spui ce gasesti frumos si ieftin :-)