Anul trecut a fost unul cuminte, linistit. Asta si pentru ca eu am ales sa ies foarte putin, sa stau in banca mea, retrasa si discreta. 

Anul acesta, ma duc in extrema cealalta-inceputul de an a fost foarte dinamic, cu o multime de lucruri deja realizate, cu multa miscare si energie interioara.

Vineri noaptea, dupa Dreamboard , merg la o petrecere intr-un club (doar Iyeoka m-a mai scos pe mine din casa noaptea in ultimii 8 ani, acum o prietena draga aniversata), sambata la o intalnire cu parinti bloggeri, discutam despre Instagram-pe care l-am descoperit si eu recent si saptamana viitoare ma vad cu Florina la Mama Meet Up. 

Credem noi ca le stim pe toate in materie de nutritie, dar eu sunt hotarata sa invat de la cei mai buni-cei la care, ceea ce propovaduiesc, se si vede pe chipul si trupul lor. 
Mamicile care vor sa ni se alature sunt binevenite, Florina se va bucura cu siguranta. 
Si daca nu vii neaparat pentru infos, vino ca sa ne cunoastem. 





Comentarii