Subiecte in draft


Cand lipsesc de pe blog, o fac din urmatoarele motive: fie viata devine mai trepidanta, cu evenimente care se succed unul dupa altul si nu am timp sa le mai si notez, fie sunt prea visatoare si intoarsa in interior, fie ma gandesc la diverse subiecte pe care le invartesc pe toate partile. Mi-am propus sa imi notez lucrurile pe care as vrea sa le impart cu voi. In draft asteapta cuminti cateva idei despre:
  • femeia singura si Fat Frumos-pentru ca am multe prietene trecute bine de 30 de ani, inca singure, in asteptarea barbatului perfect cu care sa se aseze la casa lor si cu care sa faca copii.
  • despre banii castigati usor si gandurile/emotiile surprinse in jurul acestei idei. Plus un video
  • Anca, o prietena de aici de pe blog, este insarcinata cu primul ei copil. Se afla in a doua luna de sarcina si ma intreba daca am vreun sfat pentru ea. Cosmetice, ingrijire, nutritie, schimbari, haine etc. Nu am sfaturi, pot doar sa impartasesc din deciziile pe care le-am luat eu la a doua sarcina. La Vladi nu stiam nici un sfert din ce am aflat intre timp, asa ca o sa pregatesc un post cu tot ce cred ca ar putea fi util unei viitoare mamici fara experienta. 
  • un post despre ceea ce numesc eu "dusuri interioare"-adica mantrele si cuvintele care ma vindeca, ma alina, ma spala. Mi le spun cand sunt sunt atrasa in discutii gen barfe, cand surprind un dialog intern negativ, cand sunt rea si apoi ma simt vinovata etc. Ma ajuta mult sa lucrez cu mine in maniera aceasta.
  • Un colaj de citate menite sa ne indemne la reflectie si meditatie. In decembrie, cand suntem tentati sa cheltuim peste masura, cred ca sunt binevenite. Ne ajuta sa nu uitam de partea noastra spirituala, care se cere hranita si ingrijita zi de zi. Un citat vi-l ofer aici, in avans. Am dat peste el aseara si m-a bucurat peste poate. 
"In fiecare om sunt doi oameni: unul e treaz in intuneric, celalalt doarme in lumina." Khalil Gibran

  • o provocare-rugaminte
  • un post despre transumanism
Cam acestea sunt.  A, adresa de mail  pe care imi puteti scrie este andreeaburdalescu@gmail.com. Blogul este setat pe o adresa veche, pe care nu o mai pot accesa: adragomir@web.de. Daca mi-ati scris pe adresa aceasta, atunci tocmai ati aflat si de ce nu am raspuns vreodata. Imi pare rau pentru asta.

Comentarii