Ocupata tare!


Nichita Stanescu obisnuia sa spuna : "curata campul ca sa aiba unde sa aterizeze ingerii !".

Cu asta sunt ocupata in ultima vreme-curatenie..in suflet, in minte, in jur....vreau sa gasesc cai sa maresc doza zilnica de frumusete si bine din fiecare zi. Sa diminuez uratul si stresul. Sa elimin ingrijorarea si sa ma exprim mai liber. Sa traiesc mai constient zilele, sa reusesc sa le decupez si sa le particularizez prin cat mai multe elemente. Sa visez. Sa astept ingerii. Sa contribui la frumusetea lumii cu un spirit senin si pozitiv.

"Lumea de azi este intr-un proces continuu de uratire. In noul imperiu al uratului, frumosul este doar o amintire care abia mai palpaie sub marsul triumfal al unei lumi schilodite aflata in plina ofensiva" (Dan Puric).

Comentarii

Mihaela a spus…
Si eu tot cu asta ma ocup! Ma simt prinsa intr-o viata care nu-mi prea imi apartine.
Andreea a spus…
Ella, o sa reusim. Suntem pana la urma acolo unde ne-au dus alegerile noastre, asa-i? Mai devreme am citit niste cuvinte interesante ale lui Richard Bandler. El spunea: "definitia inteligentei este credinta ca noi toti putem sa avem o viata mai buna".
Acum.....stii si tu...credinta fara fapte este moarta. Si, inainte sa actionam, trebuie sa umblam intr-o zona mai profunda: sa diminuam ingrijorarea,sa nu mai opunem rezistenta, sa ne predam cumva cu incredere(am mai experimentat asta si viata curge altfel), sa identificam si sa analizam fricile. Apoi putem face schimbarile menite sa ne coloreze viata si sa nasca frumosul, pentru noi si pentru altii.
Gandurile astea ma framanta de ceva vreme. Plus pasivitatea sociala, de care vreau sa scap definitiv.
Anonim a spus…
atunci cand se curata campul de aterizare a ingerilor e ca si cum el ar trece din extravilan in intravilan si automat si tarlalele celor din jurul tau devin mai valoroase si mai predispuse spre primirea ingerilor :)
Anonim a spus…
Reprezinti un spirit senin si pozitiv, iar de cand te cunosc, virtual vorbind, viata e mai frumoasa! Imi pare rau ca razbate din spusele tale tristetea sau nemultumirea! La cat e de dotat capsorul tau, viata ta putea fi exemplu pentru noi toti! Doresc sa reusesti ce ti-ai propus, nu de alta,dar am nevoie in continuare de tine! Suna cam egoist, nu-i asa?
Pe curand, poate!
Andreea a spus…
@Croco: Foarte frumos spus! Sper sa fie asa :-)
@Anonim: Multumesc! As vrea sa ma percep si eu asa. Doar tind spre seninatate,simplitate si frumusete, e drept, poate cu mai multa determinare decat altii...insa mai am de lucru...si, uneori, ritmul in care progresez ma necajeste.
E reconfortant/consolator insa sa stiu ca din putinul pe care il am eu, pot darui si altora cu atata usurinta.
Andreea a spus…
Visele


Dar nici cu ochelarii pe nas
Nu mai vad visele si e grav.
Ca sa stiu unde-am ramas,
Sterg globii ochilor c-un postav.

O hemoragie de-ncurcaturi
Si pe plan international.
Oamenii, tot mai impuri,
Se lasa dusi, dusi de val.

Ah, cum ma ustura de la ficati,
Ah, cum ma doare
Aceasta trista alunecare!
Aceasta atmosfera de esuare,
Aceasta lume de nevropati!




Marin Sorescu :-)
Dayana a spus…
Imi pare rau sa te stiu trista si mai ales k nu te pot ajuta...tu ne-ai invatat sa fim veseli si puternici...
Andreea a spus…
Dayana, nu sunt trista, doar mai serioasa ca de obicei. O zi cu soare si imi revine entuziasmul spectculos !
Si apoi, e normala framantarea asta-cu totii tindem spre o viata mai buna, atat exterioara cat si interioara. Nu mai ma lupt cu lumea din exterior de ceva vreme, insa cu mine...sunt neiertatoare, pentru ca pot sa imi veghez gandurile, imi pot hrani sufletul cu lucruri frumoase: o carte buna, muzica de calitate, imagini expresive, o discutie revigoranta cu un om..
As vrea sa predomine lucrurile acestea in viata mea, as vrea sa nu mai imi fac mii de griji marunte, sa nu mai citesc ziare, sa nu mai sufar din cauze pe care nu le pot controla etc. Cam romantica, nu? Prefer romantica si visatoare, decat trista. Pentru ca nu sunt trista .
Anonim a spus…
"Ochiul se face frumos sau urat/ Dupa ideea de dedesubt" (N. Stanescu)
Andreea a spus…
Frumos :-)Nu degeaba frumusetea chiar vine din interior.