Un pui de Zorba Buddha

Am inceput sa scriu de cateva ori despre workshopul Tantralife la care am participat in week-end. De fiecare data am sters randurile scrise, pentru ca nu exista cuvinte care sa descrie ce am invatat, simtit si trait acolo.
Pe scurt, tantralife a insemnat pentru mine mult dans, mult ras, meditatie, exercitii de respiratie, cunostinte teoretice si multi prieteni. Am cunoscut niste oameni incredibil de frumosi, plini de viata, veseli si dornici sa invete, sa isi doboare barierele.

Sa va povestesc cu cate temeri m-am dus la cursul acesta? Cate intrebari imi roiau in minte? Cat de greu mi-a fost in timpul unor meditatii? Sau de cata iubire am fost inconjurata, cat de bine m-am simtit si cate lucruri noi am invatat despre respiratie? Nu stiu ce sa spun...
E greu sa gasesc cuvintele si calea prin care sa transmit ce a adus in viata mea acest workshop. Atunci cand vine vorba de explorat resursele noastre interioare.....the sky is the limit. Suntem construiti intr-un mod absolut fascinant si e minunat sa ai curaj sa abandonezi sabloanele de gandire si sa descoperi mai multe despre tine. Tarisha, omul minunat care ne-a servit ca si tantra teacher, spunea ca suntem cu totii un ferrari, dar ca nu stim sa folosim decat viteza intai. O comparatie mai buna nici nu puteam gasi.
Sunt fericita ca am avut curaj sa merg. Ma simt acum un pui de Zorba Buddha :-). Cu pofta de viata si alt nivel de intelegere.

Comentarii

Anonim a spus…
Aşa, aşa, deschide-ne ochii, Andreea...
erasmul a spus…
:) ...pai un Ferarri ca tine are nevoie de un pilot ca mine !
Asta a vrut sa spuna profesorul ? :))))

...cu viteza 1 ?! :( adica un 80 / 90 km /h?

dar doar in 3.5 s.


tareeeeee !!!!!
Andreea a spus…
Le-am spus organizatorilor ca ma simt de parca am dat scara jos din pod (podul fiind mintea mea) si de acolo, de pe treptele de sus, am scrutat un pic interiorul meu, resursele si bogatiile de care dispun si nu aveam habar.
Anonim a spus…
Bravo!Esti o tipa tare.Felicitari pentru curajul de care ai dat dovada.
Andreea a spus…
:-)) Multumesc, Sumito!
Anonim a spus…
Eram curios cat platesti pentru cursul de care mentionezi. Multumesc anticipat.
Andreea a spus…
Nu am platit nimic, am primit o invitatie din partea www.damaideparte.ro.
Detalii insa despre acest workshop gasesti pe damaideparte.
Anonim a spus…
Ma simt norocoasa si fericita ca am participat la acest workshop. Andreea ai descris atat de frumos workshop-ul ca, daca n-as fi participat si as fi citit descrierea ta, as fi trait cu regretul ca am ratat ceva atat de frumos. Mai mult decat norocoasa si fericita m-am intors de acolo plina de energie si mai bogata (de cunoastinte teoretice, de trairi unice, de prieteni minunati si ... de regasirea unei particele din mine pe care o pierdusem candva demult, cand mintea mi-a devenit prieten si stapan).
Anonim a spus…
Spune-ne ceva despre respiratie.
Andreea a spus…
@Rast, nu stiu ce sa iti spun despre respiratie. Doar ca respir si ca respirand, traiesc. Numai ca dupa acest workshop, respir altfel si traiesc altfel.
Anonim a spus…
:) heia...yup, TantraLife rullez, iar noi suntem super ferarri acu'. te pup si spor in toate
Andreea a spus…
Multam, asemenea!