Simt enorm, vaz monstruos


Uite asa m-am gandit sa se cheme blogul meu! Nu de alta, da chiar asa e !

Un coleg m-a intrebat azi, fara urma de zambet, adica f serios, "Cat mai copilaresti, Andreea?".....I-am raspuns ca sunt a old woman . "Nu ca varsta biologica".....a zis el (mai ales ca azi implinesc niste ani...norocul meu ca nu se vad!). Aha...inteleg. Si da-i si explica-i de ce eu ma cred Colombo in varianta feminina. Il mai stiti pe detectivul Colombo ? Ca si el, fac pe prostuta, superficiala, copila imatura......dar dincolo de asta, in spatele aparentelor, cum zice Adela, eu SIMT ENORM SI VAZ MONSTRUOS.

Nu stiu exact de ce fac asta...cred ca trec mai usor prin viata asa. Pentru ca mi-as coplesi si intimida interlocutorii (cata modestie) , pentru ca joaca imi da libertate mai mare si greselile sunt mai usor de iertat....n motive. Cand vreau sa fiu serioasa sunt serioasa si corpul meu ma urmeaza supus. Am un chip foarte mobil. Poate fi foarte serios, matur, profi, cum zicea o amica sau foarte dragalas si inocent. Poza de pe blog e cu mine in varianta serioasa . Cand o sa ma prind cum pot posta si alte poze, o sa va arat si una in varianta childish. v sus, eu ascultand povesti.

Comentarii

adelaida a spus…
la multi ani!
Anonim a spus…
La Multi Ani!
Andreea a spus…
Va multumesc! Putini, da buni sa fie!..:-)
Valeu... la multi ani!
Anonim a spus…
sa iubesti mult:)
Cuvinte din umbra a spus…
Dupa un an si 37 de zile de la ziua (mai corect, de la scrierea acelui articol) sau 37 de zile de la ultima zi de nastere, urez si eu "La multi ani!". Am ramas placut impresionata de tot ce inseamna blogul acesta, cat am "aruncat" ochii, dar am fost uimita cand am vazut ca ziua de nastere e 27 iunie :D pt ca si eu-s atunci nascuta, dar cu destui ani mai tarziu :D! that makes two of us! ;) hi hi hi!
Andreea a spus…
Multumesc mult si la multi ani si tie, cu intarziere de doua luni aproximativ !
Multumesc pentru aprecieri, nu m-as fi gandit niciodata ca poate interesa pe cineva ce-mi trece prin cap ! Asa ca impresionata sunt si eu de vizite si aprecieri. :-)