Cele mai frumoase doua lucruri pe ziua de azi

...au fost un mail incredibil de frumos si de plin de iubire, trimis de un OM care conteaza in viata mea mai mult decat ii arat si o discutie cu Emi, un pusti de 6 anisori. Pe Emi l-am intalnit azi in firma, la casierie. O astepta pe bunica lui, care statea sa plateasca o rata. Cum am intrat, mi-a zambit larg si m-a anuntat razand ca am cerneala pe degete. M-a consolat repede apoi : i se mai intampla si lui.....Casiera cu care aveam eu treaba nu era, asa ca m-am asezat pe scaun langa el si am inceput o discutie fascinanta despre Minimax, desenele cu Thomas si celelalte, pe care le prefera el, da eu nu le stiu ca sunt la servici cand se dau, cu o balena ! Am continuat apoi cu enervantul lui program de vacanta si apoi o mica barfa de pe la scoala. Bunica s-a scandalizat un pic la auzul barfei povestite cu detalii, dar eu....trebuia sa ma vedeti-eram numai ochi si urechi. Pustiul chiar avea har de povestitor. N-as mai fi plecat, as fi privit copilul asta cu ochi albastri si tunsoare castron toata ziua!

Multumesc, Emi pentru momentul de deconectare totala pe care mi l-a oferit prezenta ta atat de proaspata si spontana !

Seara, in timp ce asteptam un autobuz, m-a salutat alt baietel, mai mic ca Emi. Mergea de mana cu sora lui si cand au ajuns in dreptul meu, s-a luminat si mi-a spus "saru-mana".

Saru-mana si tie Doamne pentru ingerii trimisi azi sa ma insenineze.

Comentarii

victor a spus…
Ce dulce:)
adelaida a spus…
Multumesc ca ai impartasit cu noi aceste minuni zilnice pe care unii dintre noi nu le vedem.