despre caramele (de fapt alpenliebe)

Lucrez concentrata, trebuie sa trimit un mail cu informatii catre mai multe departamente din firma. Un mesaj se lipeste brusc peste mail-ul meu, iritandu-ma usor-“ce naiba, nu vede ca-s busy?!” (Cine foloseste messengerul zilnic, stie despre ce vorbesc).
seldar: am zis ca sa te salut, ca poa’ mai zambesti si tu un pic

Hmm, Victor, un prieten din Tg Mures. Chiar zambesc si ma si bucur ca “ma baga-n seama”, n-am mai schimbat o vorba de ceva vreme, desi amandoi suntem online zilnic, de dimineata pana seara.
seldar: care-i viata ta?
seldar: ca nu mi-ai mai zis nimica
seldar: busy one!

Scanez rapid in memorie si realizez repede ca intr-adevar, nu i-am mai zis nimic in ultima vreme, nici el mie.....asta vara stateam si o ora de povesti pe mess sau la telefon.....Parez si eu abila :
andreea : tie intotdeauna iti zambesc in gand, ti-am mai zis, cand deschis mess-ul si te vad acolo online, zambesc ptr ca mi-e tare drag, ma simt, ciudat, in siguranta cu tine pe lista
andreea: da, cam ocupata in ultima vreme
andreea : nici nu mai stiu cand trece saptamana
seldar: care ultima vreme?
seldar: poti sa zici ca tot anu

Are dreptate, tot anul. D-apai si anul asta, parca ieri era ianuarie si acum bate iunie la usa ! Chiar remarcam ca am remindere puse in Outlook pana in august (cand plec in concediu ). Ma jelesc si eu un pic, sperand la clementa.. Oricum si el a fost ocupat, daca nu era, mi-ar fi scris el mai des…n-ar fi asteptat dupa mine..

Andreea: nici nu mai stiu cand trece saptamana….

Pentru ca inca ma intreaba de viata mea, imi dau seama ca nu am prea multe de zis-timpul trece repede, eu fac ce fac demult, nimic spectaculos…ah, poate intalnirea din ceainarie cu cititorii site-ului damaideparte.ro. Asta a fost o experienta interesanta si atipica pentru fluxul vietii si al zilelor mele..Ii povestesc cate ceva, impresii ..

Andreea: oricum, a fost o experienta interesanta, care a mai spart rutina si nebunia asta cu muncitul,
Am conchis eu scurt, cu ochii tot in mail-ul care se incapatana sa ramana netrimis …

Andreea: tu ? da-mi vesti bune
Andreea: noi
Andreea: ai cunoscut fata visurilor tale? esti happy? mai mergi la karaoke?

Gata, eu i-am povestit cate ceva despre mine, indrept tirul spre el. Din una in alta, ajungem sa vorbim de lucruri mari, gen fericirea continua ! Ce-o mai fi si aia...

seldar: never say such things
seldar: we're the winners
seldar: iar fericire continua....
seldar: eu zic ca-i ceva prea aiurea
andreea: asa suna
seldar: omul vrea tot timpul mai mult
seldar: din jurul lui
seldar: daca atinge aceea fericire...
seldar: nu mai are nici un tel

Îhî. De acord. Mai continuam asa un minut doua...Dupa care, lasand la o parte filozofia brodata spontan pe mess, pica intrebarea !! INTREBAREA! Initial, am crezut ca a incurcat ferestrele si nu mie trebuia sa imi scrie, asa ca am raspuns prudenta :

seldar: ZI-MI DE MAI AI CARAMELE DIN ALEA BUNE
seldar: eu am invatat juma din colegi cu caramele din alea
Andreea: care caramele?
Andreea : cred ca nu mai am
Andreea: daca nici nu-mi amintesc!!!
seldar: ei...
seldar: alpenz d-alea germane
seldar: de-mi ziceai ca ce bune's.
Andreea : ah, alpenliebe!
seldar: bombonele caramel
Andreea: delicioase (mi-amintesc eu brusc)
seldar: vaaaai
Andreea : nu mai mi-am luat de ceva vreme (ma mir singura)
seldar: pai vezi?
seldar: uiti de micile placeri
seldar: cum vrei sa ai d-alea mari draga?

Eu ma holbez la ecran, nu am reactie. Victor continua:

seldar: stii cum ziceam eu...
seldar: cate-un pic pic...
seldar: si ai dupa aceea de ce te bucura si sa-ti scanteieze ochii

Cum eu inca nu am vreo reactie, exceptand un zambet cuminte, el continua:

seldar: micile bucurii
seldar: vai, sper ca nu te-ai stricat de cap
Andreea: J
seldar: de uiti asa de ce-ti placea !

Hmm, m-a trezit de tot discutia asta? NU. Dar a fost un semnal de alarma. Big deal, o sa spuneti, nu ti-ai mai cumparat bomboane cu gust de cafea, altii uita sa manance cu zilele (v cazul Raluca Stroescu)....

Imi place mult ce fac, e adevarat, nici nu stiu cand trece timpul, nici nu regret ca am renuntat la bomboanele alea cu gust de cafea, sa fie clar ! Stiti cum e, oricum nu sunt sanatoase, ingrasa, strica dintii etc.

Cu ce nu ma impac, e ca nu-mi amintesc cand si de ce am renuntat! Si nu ma pot impiedica sa nu ma gandesc, putin speriata, la cate alte bucurii mici am renuntat intre timp ! Si mai ma mir ca n-am de-alea mari !

seldar: cum vrei sa ai d-alea mari draga?

Comentarii

Anonim a spus…
Ma bucur nespus ca l-ai postat si aici, unde de fapt ar fi trebuit sa fie de prima data... l-am recitit cu mare placere.
Ca sa vezi... aparu atunci INTREBAREA:) Hehehe.