Sa ma impuste cineva!


De ce? Pentru ca arat ca o vrajitoare, wie eine Hexe ! Mai ca nu se aude cum zic abracadabra!!

Una peste alta, chiar daca oboseala are chipul meu :-), chiar daca am gesturi de Hexe si scriu urat, conteaza ce e Inside, nu? intreb si eu cu speranta.......Desi un coleg mi-a scris f prompt azi: obisnuieste-te cu tine insati! Mda.....
De ce nu putem fi toti frumosi, si pe dinauntru si pe dinafara? De ce tot trebuie sa corijam, sa aducem imbunatatiri ? Oboseala pe mine ma urateste rau, nu ca imi caut scuze acum, nici pomeneala, dar cand sunt obosita arat infiorator, mi se adancesc cearcanele, mi se pleosteste parul, zambetul e stramb, ochii arata ca ai unui catel infometat si batut...nu mai continui ca incep sa-mi plang de mila. :-(
Frumusetea vine din detalii, un lucru mic langa un alt lucru mic si tot asa. O prietena imi explica ca atunci cand se trezeste "urata", alege sa se imbrace in culori mai vii, sa isi pregateasca un suc natural de gref, sa dea muzica mai tare si sa se machieze cu putin mai multa grija . Mda...multe lucruri de facut...In zilele cand ma trezesc urata sper sa fiu invizibila si sa nu ma vada nimeni !! Cam greu totusi, cand jobul tau e sa stai in picioare langa prietenul tau flipchart-ul !! Imi fac si eu o lista cu lucruri care ma remonteaza, deocamdata o lista mentala.
Pe lista ta ce s-ar gasi? Sunt chiar curioasa. Toti avem zile cand ne trezim urati si ne miram ca nu s-a spart oglinda!

Comentarii

Anonim a spus…
Multumeste-i lui Dumnezeu ca ai doua maini, doua picioare, poti merge, poti vorbi si poti manca si ca esti sanatoasa.

Restul sunt detalii nesemnificative
adelaida a spus…
Frumusetea este in rpivirea celui care o vede, nu in cel care o poarta. asa ca si atunci cand tu te consideri urata altcineva te gaseste frumoasa.
Anonim a spus…
Vrăjitoare??? :((
Încă stau şi mă gândesc de unde a răsărit gândul ăsta. "Vrăjitorul din Oz" nu se pune, să ştii. Nu te grăbi să crezi că ai scăpat repede...
Andreea a spus…
Ca am scapat, cum? Neimpuscata? M-am simtit tare urata in zilele alea si pozele pe care le-am primit ulterior mi-au confirmat asta si am fost tare bosumflata!
Las ca mi-a trecut! Multumesc lui D-zeu, in restul zilelor sunt "frumusete" si "printesa" :-P
Anonim a spus…
Rectific. "Flumusete" si "plintesa" :d
Anonim a spus…
Subscriu la cele zise de Adelaida:)
Anonim a spus…
Constat ca "frumusetea" e o chestie care te obsedeaza. De ce nu il asculti pe Mihai cand iti spune ca esti frumoasa?:)
Anonim a spus…
Te simti urata?

Trezeste-te in bratele mele si ai sa simti cat esti de frumoasa! :)

Vrajitoare? ...in ce sens? :)
Andreea a spus…
Hmmm, daca ar tine de bratele in care ma trezesc zilnic, m-as simti frumoasa zilnic ! Nu tine starea asta de nimic din exterior, din pacate. Este vorba de oboseala care urateste, de indispozitie, de o lipsa de energie..etc.
Stiu ca ai inteles inca din text, asa ca nu mai insist :-)