Singuratate

Ma simt singura. De doua zile imi ascult dialogul interior, de doua zile stau doar eu cu mine. Am redus cat am putut contactele sociale ca sa vad cat rezist. Sa vad daca evoluez (iluminarea e departe, m-am convins) , sa vad daca ma concentrez mai bine pe ce am de facut. Si am cate ceva !!
M-o fi pervertit Bucurestiul, da parca tot sub presiune si inconjurata de n' voci fac lucrurile cum trebuie. Ei ma innebunesc, dar tot ei ma energizeaza si ma motiveaza. Nu mai reusesc sa imi domolesc cu adevarat sangele si sa ma bucur de liniste, de solitudine, de mine. Nu o mai cunosc pe fata care a trait candva la Brasov si care nu alerga goala pe strazi, crazy, ca acum, ci se plimba cu pasi lenesi pe sub Tampa .

De maine ma arunc in lume. Incep cu o intalnire cu Adela si duminica maresc gasca, deja am dat adunarea. Trebuie sa imi revina culoarea in obraji, ce D-zeu! Desi mi-e ciuda ca nu ma simt vie si eu cu mine ! Cand m-oi fi pierdut?!

Comentarii

adelaida a spus…
Chiar crezi ca te-ai pierdut? O sa vad eu maine cine esti. :)
Anonim a spus…
Ia, regăseşte-te repede, da? :) Şi...exact cum am păţit şi eu, nu ai nici o şansă să fie altfel. :)
Anonim a spus…
Nu stiu daca am inteles bine ceea ce zici tu despre singuratate...
Credeam ca tie iti place singuratatea, sa iti "organizezi" cate un "retreat"... chiar sa traiesti intr-un "retreat" continuu fata de noi ceilalti muritorii, supusii tai, pe care ne dirijezi cu "bagheta" ta magica... stand in mijlocul nostru dar de neatins... So how is it? Daca vei mai cobora in material, sa stii ca gandurile si ideile continue care apar pe nivele mai joase de constiinta sunt foarte obositoare si... creaza chiar un soi de dependenta... Asa ca... fruntea sus si... "Iesi copile cu parul balai afara si zambeste la Soare" ca poate doar asa s-o mai domoli si el un pic, ca ne face pe toti ori tigani, ori fripturi!!! :)
Andreea a spus…
Am si eu...zile si zile, Meteor.
In week-end m-am intalnit cu un prieten care imi spunea ca pur si simplu nu stie ce sa faca cu viata lui, cu timpul lui, cu energia lui.
Nu ca n-ar face nimic, ca e atat de ocupat incat o iesire la o limo trebuie planificata cu mult inainte, dar probabil, nu face nimic care sa ii hraneasca sufletul. Poate de asta sufar si eu, desi stiu ca o sa sari doi metri si o sa imi spui ca totusi eu ating oamenii, intr-un fel sau altul, cu bagheta magica de care zici tu...(n-am nicio bagheta, e numai optimismul meu, stii bine). De asta suferim mai toti, pentru ca simtim ca suntem angrenati in tot felul de chestii care nu ne satisfac decat niste nevoi primare.
Multe de zis....ziceti voi !
Anonim a spus…
"Caramele caramele...":)
Singuratatea nu inseamna neaparat sa te expulzezi din societate. Poti fi singur si daca esti in mijlocul ei:)
De a avea momentele tale de liniste... liniste interioara, e bine sa faci "antrenament":) Eu mai fac chestia asta si la munca, sau seara, inainte de a dormi. Unii ii zic leneveala. Asa o fi. Ca efectul vizibil e acela de-a "Sta degeaba". Ei si? Stau eu cu mine, la taclale. Ma detasez de tot ce-i cotidian, si imi ascult gandurile. La inceput zboara, de la un subiect la altu, ca prinse de streche. Dar apoi (destul de repede) se focalizeaza pe ceva frumos.. si se produce acea senzatie de calm, de relaxare. Insa, ce-i prea mult, strica, Andreea:) Rise and shine ar trebui sa fie zicala ta din fiecare dimineata. Si sa nu uitam ca suntem animale sociale:)
Iar am dat-o pe diverse... drumurile astea ( nu de mult am ajuns acasa )