team building

punctul rosu :-)
Cu ostenii in padure

aici:pregatind ostenii












cautandu-l pe marius











tocmai m-am intors dintr-un team building pe care l-am organizat intr-un loc de vis: http://www.inimabucovinei.ro/

multe emotii, pentru ca vremea mi-a dat clasa la capitolul capricii, ba ploua, ba ardea soarele, mult ras, pana m-a apucat durerea de coaste, multe revelatii, aer curat, mancare delicioasa, entuziasm si energie. asteptarile mele au fost spulberate si resetate de bravii mei colegi, transformati subit in ostenii lui Stefan cel Mare . Ce sa mai zic, daca stefan ar fi avut asa osteni bataiosi si creativi, ar fi rasturnat lumea! ai mei au reusit doar sa o sperie ! (o sa postez poze cu ei alergand prin padure, speriind de moarte niste culegatori de ceva, zmeura, fragute, ciuperci, nu mai stiu exact ce culegeau!)
Ne-am bucurat de toate, de vreme, de locatie, de odihna, dar mai ales unii de altii.


Comentarii

Anonim a spus…
placut sentimentul trait de RAMARU tinut de mana de FATA CARE ALEARGA GOALA.
acum imi dau seama ca unii s-ar gandi la ce e mai rau, dar, va asigur pe toti ca uneori sentimentele intense se pot cuantifica...
in ce? in priviri uitate
Andreea a spus…
da, nu numai ca l-am tinut de mana pe Ramaru (Marius) prin padure, dar i-am si purtat sosetele (eu nu-mi adusesem si inghetasem de numai) si bonus, am scapat si cu viata!! :-)))))