Inapoi acasa din Tirol




cu plecaciuni, din Tirol, pentru toti vizitatorii blogului :-)


Gata vacanta...:-( ....Am aterizat azi noapte, dupa un zbor cu zgaltaieli si intarzieri din cauza vremii.

Azi am avut program de plans, noroc cu prietenii care mi-au dus dorul si m-au consolat. Am plans, pentru ca e prea mare contrastul intre Austria si Romania, intre un hotel de patru stele cu servicii ireprosabile (cina cu muzica la harpa sau pian, bucatarie delicioasa, piscina, sauna, spa) si o garsoniera la et 10, intre aerul proaspat, racoros din Alpi si aerul fierbinte, sufocant din Bucuresti. Dar, vorba Simonei, prietena mea, daca n-as fi trait in Romania, in Bucuresti, intr-o garsoniera la et 10, n-as fi apreciat cum se cuvine hotelul de 4 stele si Tirolul in general. Sunt recunoscatoare pentru aceasta vacanta, mi-am mai incarcat bateriile, pentru ca din toamna ma asteapta multe proiecte. Ca acesta, bunaoara: http://realtraining.ro/seminarii/alege-sa-traiesti-pozitiv/

Despre Austria, Tirol si Munchen (unde am stat o zi jumatate pentru hoinarit pe strazi si cumparaturi) am sa povestesc mai multe, curand.
Sa imi revin si sa alung tristetea. E bine totusi acasa, printre ai tai. :-)




Comentarii

Anonim a spus…
We missed YOU a lot!
Anonim a spus…
Welcome back, girl!
Andreea a spus…
Multumesc, multumesc !
Anonim a spus…
Buna Andreea,

Sunt Cristi de la Succes Club.

Bine ai venit din vacanta!

Pe 23 august ti-am trimis un mesaj la adresa ta de pe "web.de"

Daca nu l-ai primit, poti sa ma contactezi tu la cristiionica(at)rdslink.ro ?

Multumesc!

Cristi