La multi ani, Roxana!

Azi este ziua colegei mele de birou.
De cand a intrat in concediu, nimic nu mai e ca inainte. Imi lipseste, ea deschidea si inchidea de n ori usa biroului, venea cu vesti de afara, anima atmosfera si era, fara sa vrea, liant intre noi toti.
M-a dezvatat de cola, m-a obligat sa mananc sanatos (dialoguri de genul : ea: vrei o para?eu: nu, multumesc, ea: da' o pizza ar fi buna , nu??! ia si mananca o para, ca iti face bine!), a pledat fara sa oboseasca pentru intemeierea unei familii si aducerea pe lume a unui copil (inca nu am trecut la fapte, dar pot spune ca sunt deja de partea femeilor maritate, convingerile mele de femeie independenta si care nu intelege casatoria au cedat in fata exemplului si predicilor convingatoare ale Roxanei).
Azi ploua si e intunecat afara. Vremea ei favorita. Pana si vremea ii face pe plac azi si ii ofera spectacolul cel mai drag inimii ei.
Vremea ploioasa, colindele de Craciun si subiectele legate de copii si casatorie imi vor aminti intotdeauna de Roxana, pentru ca ea "m-a imprietenit" cu toate acestea. Fiinta solara prin excelenta, nu agream vremea rece si ploioasa, Roxana insa m-a invatat sa ii vad frumusetea. Craciunul m-a disperat intotdeauna, Roxana m-a invatat sa ma relaxez si sa ma bucur cu adevarat de el. De casatorie ce sa mai zic! Inca imi amintesc cum ma intrebam, in primele zile in care am cunoscut-o, daca nu cumva este o prelungire a maica-mii, in timp ce scrutam cu mintea posibilitatile de a ma muta din birou! Ma incruntam la ea neincrezatoare si imi expuneam argumentele in favoarea libertatii. Mi-a aratat ca gandeam gresit si ca poti fi foarte liber si in doi, cu conditia sa fie iubire adevarata la mijloc.
La multi ani Roxana si multumesc pentru tot ce ai adus in viata mea!

Comentarii