Despre comunicare

Un om s-a dus cu masina la o benzinarie ca sa-i faca plinul. Angajata de acolo a observat pe bancheta din spate trei pinguini si curioasa, a intrebat ce-i cu ei.
"Nu stiu cum au ajuns acolo ", a spus soferul. Erau inauntru atunci cand am scos masina din garaj azi dimineata.
Angajata a stat si s-a gandit o clipa: 'De ce nu-i duceti la gradina zoologica? '
"Buna idee!" A raspuns soferul si a plecat.
A doua zi acelasi om s-a intors la aceeasi benzinarie.
Pe bancheta din spate se aflau cei trei pinguini, dar acum ei purtau ochelari de soare.
Angajata s-a uitat cu surprindere la masina. "Am crezut ca i-ati dus la gradina zoologica! '' a exclamat ea
''I-am dus '', a spus soferul. "Si s-au distrat atat de bine, incat astazi am hotarat sa ii duc la plaja''.

Comentarii

Anonim a spus…
M-am veselit pe ziua de azi! Am ras ceva in seara asta- gluma buna si mai ales ca am patit-o si eu azi. Mirosea ingrozitor in liftul de la serici cand am plecat seara (o canalizare defecta de la subsol) si am vrut sa le spun asta celor de la receptie-chiar aflasem ca erau probleme cu subsolul. Ma duc la receptie si incep: "Miroase teribil in lift, cred ca...", nu am apucat sa termin ca fata de la receptie ma intrerupe si zice: "Da domnule, l-am si vazut pe nesimtitul care a iesit acum 10 min din el, se mai tinea si de nas, magarul!" De... vezi, asta este ca aia: unde dai si unde crapa!
Andreea a spus…
:-))
Anonim a spus…
inghetata cu sirop de artar te asteaspta si acum in frigider ...
Anonim a spus…
ti-ai pierdut indemanarea de a scrie lucruri frumoase pentru noi , restul cei macinati de ziua de lucru prea-plina de mizerie ... si mai ales , ce nu vad la tine de cand ai plecat () harul tau ... de a face pe cei din jurul tau fericiti ... absolut gratuit .. si minunat ... ce se intampla cu tine, andreea ? adih.
Alina a spus…
Am citit articolul dv. despre visul de a face cu adevarat ceea ce-ti place. Si mi-a placut. Cand faci ceea ce-ti place te simti cu adevarat implinit. :)
Andreea a spus…
Multumesc, Alina. Da, asa este. Sper ca tu ai ales cu adevarat ce iti place.
adelaida a spus…
Foarte buna gluma!!! Chiar si intamplarea lui Costi.
Andreea a spus…
Da, ar fi o lume nostima daca zilnic am comunica in maniera asta.
Andreea a spus…
Din aceeasi categorie :

Pescarul prinde un imens crap si spune multumit:
- Te voi duce acasa, la o cina copioasa!
Pestele ii raspunde:
- Multumesc, am mancat deja, nu s-ar putea sa mergem la cinematograf ?

:-))culeasa de pe www.suras.ro
gigi a spus…
un popa de la vatican a ajuns in africa ,intr- un sat de bastinasi, cu misiunea de a crestina ateii negri si pacatosi.
doi dintre ei tocmai fusesera judecati de seful tribului ,deoarece unul dintre ei gasise o comoara pe pamantul pe care tocmai il cumparase de la celalalt si insista sa ii dea comoara fostului proprietar motivand ca el a cumparat doar pamantul nu si comoara.
vanzatorul nu voia sa o primeasca, deoarece spunea ca atunci cand a vandut pamantul l - a vandut cu tot ce ar fi putut ascunde.
seful tribului a judecat asa,, tu , vanzator , ai un baiat iar tu, cumparator ai o fata. eu hotarasc ca ei sa se casatoreasca si sa primeasca comoara ca si cadou de nunta''

dupa ce toti membrii tribului au fost de acord cu solutia si preotul nostru a ramas uimit,seful tribului obsevandu - i uimirea i - a spus : ,, te vad nedumerit, la tine in tara cum s - ar fi judecat?
- la mine in tara ar fi fost tocmai invers , oamenii s - ar fi omorat ca sa ia comoara!

atunci, seful de trib intreba uimit :

-voi credeti in dumnezeu ?
- la voi rasare soarele in fiecare dimineata ?
- la voi ploua ?

- da, raspunde preotul.

dar animale si paduri si flori sunt la voi?

da, sunt ! raspunde preotul.

inseamna ca pentru ele face dumnezeu ca soarele sa rasara si trimite ploaia atunci cand este nevoie, fiindca pentru oameni sigur nu o face!