Explicatie

Toamna mi-a rascolit trupul , vantul a suflat si mi-a imprastiat in toate zarile puterea, asa ca in ultima vreme m-am luptat sa ma tin pe picioare, ba chiar sa dau si randament, m-am opus somnului desirat pe cateva zile care ma imbratisa lenes, am mancat, m-am inghesuit constiincioasa in metrou, am spus ceea ce era de spus, am socializat cat am putut mai plauzibil .

Cand am simtit ca sunt in pragul unei depresii tomnatice si ca, iritata la maxim de mortii vii cu care impart strada si metroul, sunt pe punctul de a spune si eu ca Cioran : "accept sa fiu ultimul om, daca a fi om inseamna sa semeni cu ceilalti", ei bine, m-am gandit ca poate lumea isi recapata culorile daca iau vitamine. Asa ca am intrat vineri intr-o farmacie, mi-am luat vitamine cu ginseng, mi-am luat ulei de baie revigorant si ceai de musetel. De regula, beau ceai negru cu lapte, dar ceaiul de musetel e ceaiul care are culoarea copilariei mele, ma calmeaza si ma linisteste, asa ca apelez la el de cate ori vreau o oaza de liniste. Apropo de copilarie, azi noapte am visat o fetita tunsa scurt, care imi era prezentata de cineva ca fiind EU, iar ei ii spunea ca sunt EA, cand va fi mare. Eu, adulta, venisem special sa o cunosc, eram emotionata si ma uitam cu nesat la fetita aia si nu gaseam nimic din mine, nu-mi venea sa cred ca sunt eu, dar simteam tandrete pentru ea . Am luat-o de maini si am invartit-o roata prin incapere si atunci a intrat mama, dar femeia aia tanara si usor nelinistita era mama ei, nu a mea, aveam aceeasi varsta…Si pentru ea am simtit multa tandrete, o priveam cum se indeparta de mana cu fetita tacuta care eram eu….Am mangaiat pe bot un caine frumos foc si m-am trezit
Visez cam ciudat, stiu, bine ca nu mi le amintesc pe toate !

Nu m-am simtit vie si fericita, de asta nu am mai scris. Cui ii trebuie depresii si obraji galbui si ochi stinsi? Am un prieten care imi spune „bulgaras de lumina“. In ultimele zile, m-am simtit un taciune, asa, mai stins.

Ma simt vie dupa ce se termina antrenamentul la aikido, ma simt vie cand citesc o carte frumoasa, rotunda (ca Ratacirile fetei nesabuite, de Llosa sau Starea de flux, a lui Csikszentmihalyi), cand sunt la munte, cand sunt in sala de curs si ii vad pe oameni inspirati si energizati . Week-end-ul asta i-am dat un branci depresiei tomnatice-am fost la aikido (m-am antrenat cu sabia, mi-a placut la nebunie), am petrecut o zi in sala de curs cu niste oameni minunati (sufland sa le intetesc focul lor interior, il inteteam de fapt si pe al meu), am citit. Am luat si vitamine. Eu si toamna o sa devenim una, o sa ma predau .
La munte nu m-am dus, mi-e frica ca nu mai ma intorc .

Comentarii

Anonim a spus…
Buna!
Te-ai... "bucurestenit" rau Ileana... dar... in continuare vei fi pentru oricine te intalneste (si nu te supara atunci)... tot un "bulgaras de lumina"! Sper ca acel prieten sa-ti poata spune in fiecare zi astfel... E frumos... si asta probabil... pentru ca esti "frumos"!
Asadar... "Ieşi, copile cu părul bălan, afară şi râde la soare, doar s-a îndrepta vremea"...
:)
erasmul a spus…
Eşti un bulgaras de lumină ?...
dacă aşa este, acceptă ca la iarnă să fi bulgăraşul pe care îl voi arunca în joacă spre Dumnezeu...
Tu ce Crezi? ...Dumnezeu a fost vreodată copil ? :)
Aş vrea să mă joc cu Dânsul, să râdem împreuna, iar tu să explodezi în miliarde de steluţe lumină când îl vei atinge !

Până atunci, cunoaşte-l pe cel ce te va proiecta...

Sărutări pe frunte...pentru rotunjire!

Adrian Malaescu
Andreea a spus…
Buna dimineata, buna dimineata, buna dimineata, buna dimineaataaaa
Nu ma pot opri, pentru ca fiecare steluta lumina din mine saluta cu entuziasm! Miliarde de stelute, miliarde de saluturi luminoase :-)

PS.Cred ca isi fac vitaminele efectele :-))
Anonim a spus…
Hei, este bine ca ai reinceput sa scri in blog. Sti... pe fiecare ne mai apuca uneori "blegosenia" (asa ii zic eu). In starea asta te cauti pe tine si iti cauti energia pentru urmatoarea perioada. Iata ca tu ai gasit-o!
PS: nu cred ca sunt vitaminele de viuna ci atitudinea ta pozitiva !!!
Andreea a spus…
:-))
uneori simt cum irumpe bucuria din mine, fara motiv exterior.
asa mi s-a intamplat si azi, dupa un somn bun.
Anonim a spus…
Eh...lasă că-ţi trece...şi noi te aşteptăm aici cuminţi, să ne dai caramele, cu virgule între ele.
Andreea a spus…
:-)
Anonim a spus…
buna dimineata ! lasa depresia si treci la munca, de aia suntem unde suntem ca suntem varza ! hai zambeste ca maine poate fi mai rau ! asta daca nu lupti sa fie mai bine !
erasmul a spus…
...ai luat rochita pe care o probai intr-o fotografie facuta intr-o tara putin straina?

Daca da...as vrea sa te vad cu ea ! Ma inspira !

...astfel voi deveni "protectia ta electrostatica" si-i voi curenta pe cei ce vin sa te atinga.

daca din greseala si pe tine, :) inseamna ca trebuia !

O zi calda !
Andreea a spus…
N-am luat-o, ca m-am gandit ca nu e potrivita pentru bucuresti si nu-mi place sa atrag atentia supra mea pe strada, tocmai ptr ca sunt multi curiosi care nu rezista fara sa puna mana. Cum nu stiam ca ma pot invarti de protectie electrostatica (!), nu am riscat.
M-am apucat de aikido, asa ca daca ma atinge totusi cineva, cred ca l-as putea "curenta" un pic .

Ahhh, rochia aia in ce fel te inspira? intreb si clipesc des, (cam ca anda calugareanu in rolul copilului care intreba cum se cheama copacul care face ciori)
Andreea a spus…
Si ca sa raspund si colegului care ma indeamna ferm sa las depresia (dincolo de faptul ca eu as lasa-o, da nu ma lasa ea cand vreau eu) si sa trec la munca: ce e aia munca ?

Eu nu muncesc, ma joc. Si la joaca intotdeauna sunt intotdeauna prezenta.
Anonim a spus…
buna dimineata ! pentru cei ce se joaca si buna ziua pentru cei ce muncesc !
o saptamana frumoasa fara depresii si....fara munca :-)

colegu'
Andreea a spus…
draga colegu',

multumesc frumos. te anunt ca depresia se adanceste. poate ma duc totusi la munte, dar nu ca sa muncesc si nici sa ma joc. ci sa stau, pur si simplu. m-as pricepe....

PS si buna ziua, ca stiu ca esti de-ala de munceste si ii pune si pe altii.
Anonim a spus…
vreau sa scriu ceva in condica de reclamatii!!! dati-va la o parte va rog ca am ceva important de scris: cred ca andreea are probleme cu laptopul. este imposibil sa nu fi scris ea de atit timp.
Andreea a spus…
Sa stii ca am avut ceva cu laptopul, mai exact cu netul, m-au deconectat ca nu am apucat sa il platesc. Intr-un tarziu, am rugat pe cineva sa imi plateasca, ptr ca nu reuseam nicicum sa ajung la timp sa mai gasesc deschis. La birou nu am timp de blog, plus ca in ultima vreme mi se rotesc prin cap niste idei si inca nu le-am cristalizat cat sa le pun pe tapet. Una dintre ideile la care ma gandesc si pe strada este cea postata deja. Alta are legatura cu gandirea pozitiva si tehnicile de mentinere .
Anonim a spus…
Cred ca acest vis a fost o intalnire constienta cu propriul tau suflet de copil .
Andreea a spus…
Adica ? De ce a fost necesara o intalnire?