Vino la workshop !

Auzim adesea indemnul de a gandi pozitiv. Daca chipul tau exprima ingrijorare, deja un binevoitor iti va spune incurajator: "hey, gandeste pozitiv, totul va fi bine!"
Mai nou, in anunturile cu oferte de locuri de munca apare si cerinta de a fi un om cu gandire pozitiva.
Printre "abilitati de comunicare" si "disponibilitate pentru program prelungit", se strecoara si cerinta de a dovedi ca esti "o persoana energica, cu gandire pozitiva".

Toata lumea foloseste aceasta sintagma, dar daca intrebi si ce presupune ea, multi ridica din umeri: "stii tu, sa vezi partea plina a paharului !".

Cum sa faci asta, e treaba ta!

Work-shop-ul "Gandire pozitiva
http://www.psihologia.ro/expo/program.htm#JOI,%2016%20IUNIE vine sa raspunda la intrebarea CUM.

Cum sa gandesc pozitiv? Cum sa imi mentin un tonus psihic bun? Cum sa gasesc forta sa vad partea plina a paharului? Cum sa inlocuiesc gandirea negativa cu una pozitiva? Cum sa ma pregatesc pentru o viata complet schimbata, o viata in care debordez de energie si in care armonia si orientarea spre lucruri pozitive sa predomine ? E sanatos pentru mine sa gandesc numai si numai pozitiv?

Nu putem controla atmosfera din lume, dar pe cea din mintea noastra da!

Comentarii

Anonim a spus…
:) definitia optimistului : " Un optimist este o persoana care nu e niciodata placut surprinsa" :)well, daca nu e data de un pesimist aceasta definitie , atunci e data de cineva care are simtul umorului ....
Andreea a spus…
corect :-)
Anonim a spus…
Am participat azi la acest workshop si m-a impresionat. Poate si pentru faptul ca eu am tendinte spre pesimism si m-am aflat, initial, printre sceptici. Rezolv tot ce trebuie, dar intotdeauna cu ochiul critic si consum mare de enrgie. Rezultat: stres. Discutia mi-a parut insa interesanta si mi-a reaprins beculete multe. La final am tras biletelul supriza "THINK BIG". Socant, avand in vedere ca e o fraza ce imi staruie in minte de ani de zile. Credeti in coincidente? :) Mult succes in continuare.
Andreea a spus…
Draga Lexya,

nu cred in coincidente. Fiecare a primit azi ce trebuia sa primeasca, sunt convinsa.
:-)
Iti multumesc ca ai fost acolo si mai mult, ca ai fost receptiva si ai plecat cu ceva acasa.
erasmul a spus…
Mi-a placut mult fata stirba care vorbea intruna !

:)
Anonim a spus…
Ea cred ca spera sa iti Ce a vorbit. Nu ea era importanta, ci subiectul abordat de ea acolo .
Anonim a spus…
cine e stirba?
Andreea a spus…
Eu! Mi-a picat ultimul dinte de lapte..si celalalt nu mai creste, asa ca ma asteapta un implant sau aparat dentar!!! :-(