Ce am invatat astazi

Astazi am invatat cateva lucruri :

 oamenii mici nu cresc miraculos, egal cu cata iubire si consideratie te incapatanezi sa ii tratezi. Sfat: nu mai pierdeti vremea, decat, eventual, daca aveti foarte multa la dispozitie si nimic interesant de facut.
 oamenii slabi, care ti-au gresit flagrant, nu numai ca nu-si vor cere scuze, ci vor incerca sa te minimalizeze sau sa iti gaseasca defecte sau greseli din trecut, doar pentru a se simti si ei mai bine un pic. Sfat: daca stii cine esti si nu iti pasa ce zice sau ce crede un astfel de om, fii generos si lasa-l sa se simta bine. Oricum,e interesant, cu cat mai smerit si umil esti si permiti celuilalt sa loveasca, cu atat mai rau se va simti ulterior. Are cineva vreo explicatie?
 cand iti este greu, nu stiu cum, prietenii simt. Chiar daca sunt la km distanta, ei simt si te suna sau iti scriu si iti spun cat de drag le esti si cat de dor le e de rasul tau. Pica tare bine un astfel de telefon sau e-mail, mai ales daca ai lacrimi in ochi de durere. (mai doare, deh, asa e cu pietrele astea care te lovesc cand nu esti atent) . As trece la categoria prieteni si o veverita care s-a oprit azi in fata talpilor mele si s-a ridicat in doua labute in fata mea. Se intampla in Herastrau acum doua ore. Mai ca-mi venea sa ma las si eu jos sa conversam un pic. Data viitoare cand mai trec prin Herastrau, voi avea miez de nuca la mine, sa le rasplatesc ca mi-au luminat sufletul.
 am mai invatat astazi lucruri interesante despre corpul meu: daca eu, locatar al sau, nu sunt fericita , nu spun unele lucruri, ma invinovatesc etc, dumnealui are metode de constrangere: de ex, daca nu spun cuiva cat de tare ma raneste, ma aleg cu o durere de gat. In iarna asta am racit de doua ori, a doua oara mai grav ca prima si m-am ales si cu o anemie severa (stiu, pentru ca am facut analize de sange). Stie cineva ce incearca corpul meu sa-mi spuna? Cu gatul inflamat fara motiv (peste noapte) m-am prins singura...nu era asa greu.
 Am mai invatat, de fapt mi-am reamintit, cat de bine e sa fii liber. Sa te plimbi prin herastrau cand altii muncesc, sa nu ai nicio grija, niciun deadline stresant si sa adulmeci cu pofta noile inceputuri care mijesc la orizont. Si cu putina tristete, da ea trece.

Comentarii

Meteor a spus…
Hei!
Ai vazut cum sunt copiii mici? Plang si apoi le trece imediat... se supara cand ii certi ori se lovesc si le trece imediat... iar in secunda urmatoare iti spun ca te iubesc ...
Instinctul de conservare nu e asa de dezvoltat... Au picat: bufff ca bolovanul si apoi sunt iar sus! deja cauta alta directie, alta jucarie, alta distractie!
Altcineva ar putea spune ca noi avem deja atasamente fata de lucruri, locuri, joburi, persoane si de aceea ne doare dar trebuie doar sa ne aducem aminte de un prichindel.... ca de cand eram noi mici e mai greu si sa vedem cum trec ai mici prin... "schimbari"!!!
Poate ca in alt loc, undeva in Bucurestiul asta gri e nevoie de Lumina! Think...
erasmul a spus…
:).

Ce faci diseara?
:)))))))))))))))

Mergem sa ne imbatam?
erasmul a spus…
Apropos ! :) ..."ai racit de doua ori fiindca ai "fost prea deschisa cu oamenii de gheata...De aceea. Si fiindca nu iubesti usturoiul ! :)
Andreea a spus…
:-))
Anonim a spus…
Mult adevar !
Este important sa ai puterea de a constientiza ca se pot trage invataminte dintr-o situatie / fapt, sa recunosti acest lucru si mai ales sa schimbi putin mersul lucrurilor.
Bravo!
cu regret inchei comentariul, dar nu pur si simplu ci cu promisiunea ca voi reveni cu o completare PENTRU CA MERITA !!!
Bianca
Anonim a spus…
Andy, nu mor caii cand vor cainii! Nu asa mi-ai zis tu odata? Esti foarte puternica si luminoasa, canalizeaza-ti energia acolo unde merita si unde oamenii ca tine sunt apreciati cu adevarat.
Andreea a spus…
:-) Multumesc.