Ganduri pentru 2008


“..Se-ntampla atatea lucruri misterioase,
Ca mereu imi vine sa-mi duc mana
La tampla...” (Marin Sorescu)


Corina m-a rugat sa scriu pentru damaideparte.ro cateva ganduri de inceput de an. Intre timp, seful meu se opreste sa imi verifice temperatura: sunt cam palida. Ciudat, ma simt bine. Ma gandesc si ma tot gandesc la 2008. La cat de aproape e de 2012, despre care se tot discuta..,la Dumnezeu, care sta ganditor in fereastra deschisa spre mine (tot Sorescu)...la zapada de afara...in fata careia nu mai m-am minunat ca in copilarie...la toate obiectivele pe care am avut curaj sa le trec pe hartie..ca de ex: sa imi imbunatatesc tehnicile de aikido, sa ma inscriu si la un curs de belly dance (cu aikido, e o combinatie..naucitoare, vorba senseiului meu), sa ma certific in NLP, sa citesc x si y carti...mereu am o lista de genul asta)....

La Brasov s-a nascut in inima mea un alt obiectiv pentru anul acesta, cel mai drag si tainic obiectiv al meu. Restul nu mai sunt importante, daca reusesc sa il ating si sa-l traiesc pe acesta.

Cu uimire, mi-am dat seama la Brasov ca tot ce imi doresc pe anul acesta e sa imi deschid inima, sa o simt ca infloreste, calda si puternica si sa ramana asa, egal prin ce evenimente voi trece. Sa se simta prin toti porii mei acest lucru si sa simta si altii. Sa imi straluceasca cald ochii si zambetul meu bun sa topeasca inimile.
Sa am vocea calda, plina de iubire, izvorata din inima mea inflorita. Sa fie primavara in mine si in jurul meu. Sa fiu pentru cei din jur ceea ce este apa pentru radacina unui copac uscat.

Asta e obiectivul meu pentru 2008. Celelalte obiective..imi par acum mici pe langa acesta...pentru ca acesta presupune munca multa, rabdare si perseverenta, rugaciune si meditatie...contemplare si deschidere interioara.

Comentarii

adelaida a spus…
Iti amintesti cand ne-am intalnit in Herastrau? Asa mi-ai aparut atunci ca o primavara in mijlocul verii, ca o floare in mijlocul verdetii parcului. Ceva din tine stralucea atat de puternic incat desi ne vazusem doar o singura data inainte imaginea ta s-a intiparit in mintea mea. Eu iti doresc sa fii tu.
Andreea a spus…
Imi dau lacrimile, Adela! Si eu, care simt ca inima mea e doar inmugurita..cam ca trandafirul din poza postata.
Buna Andreea, tocmai am citit despre "Frica de a iubi" - si parca scriai despre mine :)! Acum ca am citit si "Ganduri pentru 2008" m-am convins, scrii f frumos si simti intens. Voi mai trece sa iti citesc posturile...
Andreea a spus…
Iti multumesc, Catalina!
Esti binevenita oricand!
Anonim a spus…
Super, Andreea! Dacă tu vrei să-ţi deschizi inima, eu te anunţ că am să fac tot ce este posibil să o închid. Cineva trebuie să asigure echilibrul, nu?
Oricum...îţi admir forţa şi determinarea şi sper să fie aşa cum vrei tu. Întotdeauna.
Anonim a spus…
“It is not the mountain we conquer but ourselves.”
Sir Edmund Hillary after he conquered the Mount Everest.
Andreea a spus…
Stii care e frumusetea, Bogdan? Ca dupa ce o deschizi, nimic nu o va mai putea inchide. Inima ta e deschisa, chiar daca sangereaza. Si a mea e inmugurita, dar inca o simt inlantuita de tot felul de frici si bariere. Vreau sa le desfac si sa experimentez libertatea. Vreau sa radieze sanatoasa si fericita.
Anonim a spus…
And btw, nice new picture.
Andreea a spus…
Multumesc. :-)