Primavara spaniola


Prima zi in Spania,sambata, insorit si placut.
Apoi ...vant si ploaie marunta...racoare si mult somn atarnat de pleoape. Aseara am fost la coafor cu sora mea si era sa adorm pe scaun. Cand am iesit de acolo, nu vedeam decat luminile strazii, difuz, amestecate, fara sa disting forme. As fi putut sa ma las pe o treapta si sa adorm. Atat imi era de somn.
Astazi ploua marunt. Am facut o plimbare singura, am intrat in magazine, am probat haine si am facut parada cu putinele mele cunostinte de spaniola. Nu se prea prind ca n-am habar, ei turuie o jumatate de ora....Evident, retin cuvinte ca muy bonita, genialissima..:-P
Spaniolii astia sunt foarte prietenosi, cum ti se intersecteaza privirea cu careva, cum se baga in seama cu tine. Hmm, in avion m-am imprietenit cu un marocan dragut, oare toti or fi asa friendly?

Maine vizitez casa memoriala a lui Cervantes. Azi numai am trecut pe la poarta lui. Sper sa nu mai ploua, sper sa nu mai imi fie somn, sper sa gasesc ceva dragut rosu pentru Roxana (am si eu o grija, deh)...si mai sper sa se dilate cumva timpul, sa stau mai mult aici, ca tare liniste si pace e.

Comentarii