Arrabio jamil

inseamna in araba primavara frumoasa. Primavara asta nu mi se pare atat de frumoasa, sora vitrega, hapsana, a primaverilor curate si vesele din trecutul meu, insa ma seduce sintagma asta. Imi place cum suna, imi place sa pronunt cuvintele iar si iar...poate tot pronuntandu-le, primavara chiar isi va scutura neputintele si va deveni frumoasa. Jamila. Minunata.

...imi scria cineva chiar mai devreme ca e greu sa separi graul de neghina incontinuu...sa te axezi numai pe lucrurile frumoase, sa iti mentii atentia pe ele si sa dai deoparte toate cele rele. Daca sa le dai deoparte e greu, atunci cum e sa mai faci si mici vraji, astfel incat cele rele sa se ...transforme?
Nu sa separ graul de neghina mi-e mie greu, ci sa dau un sens, sa gasesc un loc si neghinei...Bine, mi-era, e mai corect la trecut, pentru ca in prezent nu mai imi bat capul cu nimic. Bune si rele, frumoase si urate, tacere si zgomot, toate sunt acolo si eu printre si in ele. Nichts tun ! E reconfortant. Sa nu faci nimic.

Comentarii

victor a spus…
upsii... ninge'n Tg Mures... (offsubject :P)
Andreea a spus…
Off, vremea a devenit atat de capricioasa.Saptamana viitoare plec la Brasov si ii spuneam unui prieten ca poate facem un picnic pe Tampa, la care mi-a raspuns ca facem picnic, cum sa nu, da in sugraferia lui, ca pe Tampa a nins!