Picuri de ploaie din Brasov

Saptamana care se incheie acum mi-am petrecut-o in Brasov, la propriul summit. Suna bine, am avut parte de un summit ( a se citi training) brasovean foarte vesel, in ciuda ploii mocanesti, a frigului patrunzator de afara si a noptilor nedormite.
Mi-am reamintit la Brasov multe lucruri:

 cat de mult imi place sa simt frigul cum ma musca de obraji
 cat de reconfortante si uimitoare sunt vorba molcoma si ritmul interior linistit si lipsit de vartejuri imprevizibile
 cat de bineee este sa fii inconjurat de iubirea si atentia prietenilor de acasa (a unora, iertare celor cu care nu am reusit sa ma intalnesc)
 ce buni sunt biscuitii cu cereale si seminte de la Hard Discount
 cum suna muzica germana in Altstadt, restaurantul in care huzuresc intotdeauna cand ajung in Brasov
 ce liniste se pogoara in suflet dimineata cand dai perdeaua la o parte si vezi Tampa la locul ei

Summitul de sub poalele Tampei s-a incheiat cu o escapada la o cafenea, unde am lipait cea mai buna ciocolata cu gust de migdale de care am avut parte vreodata.
Bobocii de frezie au inflorit.(nu, Bogdana ?)

Comentarii

Anonim a spus…
Multumesc pentru ca dupa ce am rasfoit prin blog-ul tau, am descoperit un titlu de film care s-a dovedit ca merita a fi adaugat printre favorite-“The bucket list”!
Sa ai un Paste asa cum iti doresti!
Andreea a spus…
Asemenea ! :-)