Picuri de ploaie din Craiova

Mai sa cred ca aduc ploaia in orasele in care poposesc. Azi dimineata am ajuns la Craiova si la scurt timp....a inceput sa ploua. Bineinteles, toti pe care i-am intalnit aici mi-au spus ca pana azi a fost foarte cald si insorit. Ma rog, nu e o doamna ploaie cu picioare lungi de argint care danseaza pe strazi, ci asa, picuri mici si marunti. Ca si la Brasov :-).

Am condus astazi. Pentru prima oara. Mi-a placut. Nu a fost usor, dar mi-a placut. Am avut si un copilot de exceptie care ochea din timp semafoarele si intrarile. M-a binecuvantat o tiganca pe care am lasat-o sa treaca strada cu calul. Mi-a multumit si mie primul sofer in trafic si am multumit si eu altcuiva pentru ca m-a lasat cu rabdare sa ma incadrez. Am evitat o coliziune frontala cu un vitezoman. A ridicat scurt mana ca semn de multumire si a inclinat capul. I-am multumit si eu cerului ca l-am vazut din timp si am putut incetini si trage cat mai pe dreapta.
Printre picurii de ploaie, ma uit la calul meu alb parcat usor cam cas in fata hotelului si mi se pare ca am visat ca am condus. Mai ales ca am condus atat de bine, de elegant, de lin. Ma asteptam sa fie o experienta mai dura, mai grea, imi pregatisem cumva scuzele: nu toti sunt facuti pentru asta, sunt incepatoare, ce te asteptai etc.
Voilaaa, nu am nevoie de scuzele astea, ci de pupaturi de frunte si incurajari, pentru ca ma asteapta sambata un drum la fel de lung: inapoi spre Bucuresti. Mi-am cumparat tenisi noi azi. Nu pot sa conduc decat in tenisi. :-)

Comentarii