Workshop la Brasov


Bun gasit tuturor,

pentru ca multi cunoscuti si prieteni m-au intrebat pe cand un workshop cu tema Gandire pozitiva si Gestionarea esecurilor si in Brasov, iata si raspunsul meu: ce ziceti de sambata, 28 iunie, intre orele 9.00-13.00 ?

In acest moment doua prietene se ocupa de cautat o sala adecvata si accesibila, asa ca, daca va inscrieti, veti primi in timp util informatiile legate de locatie.

Daca doriti sa participati, scrieti-mi va rog pe e-mail (sunt in sala de curs pana vineri, nu pot raspunde la telefon decat dupa 18.00) sau contactati-o pe Alina Isac la adresa alina.isac@yahoo.com.

Capacitatea salii la care ne gandim este de max 25 de persoane, asa ca la inscrieri se va merge pe principiul primul sosit, primul servit.

Toate gandurile bune tuturor !

Comentarii

Anonim a spus…
Sunt George Bănulescu , fost coleg de facultate cu Alina Isac, director agentie KD Life din Brasov.
Imi place tot ce scrii si as vrea sa particip la urmatoarele tale cursuri tinute in Brasov.Imi pare rau ca nu am putut sa vin saptamana trecuta...Apropo, cum a fost?
george_brasov@yahoo.com
Multumesc (mi-am luat si ceva notite)
Andreea a spus…
Bun gasit George!

Alina va fi fericita sa vada ca esti interesat. Nu am tinut workshopul, pentru ca a fost foarte din scurt anuntat-multi oameni ne-au spus ca aveau deja planuri, insa isi doreau sa participe. Pe de alta parte, chiria salilor este foarte mare, asa ca aveam nevoie de mai multi oameni ca sa acoperim costurile. Am decis cu Alina sa il amanam si sa il marketam mai bine, astfel incat mesajul sa ajunga la cat mai multi. Alina a muncit mult, a umblat zilnic dupa sali, a trimis mail-uri... si-a dorit foarte mult sa participe. Data viitoare il facem ca la carte si pentru a reusi, avem nevoie si de ajutorul tau. Vorbeste cu Alina si intreab-o cum ai putea sa ii dai o mana de ajutor. Am sa iti trec adresa pe lista mea de mess si seara putem pune impreuna la punct detaliile organizatorice. Ce spui?

PS Ce notite ti-ai luat? :-)
Anonim a spus…
Ce a fost frumos s-a naruit.
Toate cuvintele frumoase care au inmugurit speranta, bucura, implinirea,siguranta, dorinta…se ofilesc.
In final sunt spinii unui trecut mereu present...
Te agata.
Durerea e grea si adanca… in timp ce s-a scurs tot veninul.
Nu vreau ori poate inseamna eliberare…
Si iata cum vine… m-a invaluie…
In fine e cald…
E liniste…
Pentru cat ?
Andreea a spus…
As vrea sa inteleg la ce anume te-ai gandit tu cand ai scris asta...
Anonim a spus…
un "pic" dezamagita
Andreea a spus…
Si asta as vrea sa inteleg....De ce nu semnezi? De ce esti dezamagita? De ce un "pic"? De ce ghilimele?
Am chef de joaca.
Imi pare rau, oricare ar fi motivul pentru care te simti dezamagita. Oricum ar fi, are legatura cu mine,presupun.