Clipe de liniste si bucurie

Plimbare cu mogaldeata. O plimbare la drum de amiaza, cand ne-au iesit in cale un batlan, cateva rate, o veverita curioasa foc si un peste care a sarit de bucurie din lac, ne-a salutat si a plonjat inapoi in aplauzele noastre.
Azi, pret de 25 de minute cat a durat plimbarea cu vaporasul pe lacul Herastrau, am constatat ca bunicii si copii duc o existenta paralela, una mult mai frumoasa, populata cu veverite, rate si batlani, soare, apa albastra, deserturi delicioase si topogane viu colorate. Partea frumoasa e ca esti binevenit in aceasta lume, nimeni nu te baga in seama decat cel mult sa te intrebe cu uimire prelunga: ai vazuuuut? Un caine, o vrabie, o arteziana, un om cu o palarie mai suie, nu conteaza. Ai vazuuuuut? Daca da, urmeaza chicotitul, mai tare sau in pumni. N-am mai chicotit asa din copilarie. Nici cu atata patima nu m-am mai contrazis cu nimeni, pe subiecte atat de neinsemnate...si nici cu atata iubire si admiratie nu am mai fost privita niciodata.
Pozele mele preferate de astazi:




Comentarii

LOREDANA HUSSAR a spus…
minunate fotografii si minunata vacanta!!!!!!!!!
Andreuta mica este fantastica si nu pot decat sa ma bucur ca iti este dat sa simti acest sentiment puternic - DRAGOSTEA PENTRU UN COPIL!!!
te pup cu mult drag!!
loredana hussar, bacau
Andreea a spus…
Multumesc Loredana!
Mai avem cateva zile la dispozitie si deja simt golul pe care o sa il lase.
Te pup si eu!
Unknown a spus…
Desi ideea era ca mogaldeata sa aiba o sete de cunoastere fireasca, specifica varstei, totusi nu-i asa ca e uimitor cat de multe lucruri se pot (re)invata de la un copil? Nu e interesant procesul(aproape insesizabil)? Eu am observat acest lucru cand am avut si eu parte(destul de recent) de compania unei astfel de minunatii pentru cateva zile.
Anonim a spus…
sunt clipe unice in viata fiecaruia pe care trebuie sa le apreciem si sa le punem undeva bine in "vitrina" astfel incat sa nu la uitam si nici praful timpului sa nu acopere. Ma bucur sa vad ca mai sunt copii care nu au fost "traumatizati" de TV, Internet, Jocuri Pc, si care au curiozitatea cunoasterii.
Andreea a spus…
Este minunata. Isteata, logica, organizata, atenta, vesela, inocenta,cu pofta de mancare si de viata, tandra cu mine, rezervata cu altii :-), incredibil de frumoasa...
Anonim a spus…
nu stiu tu cat de rezervata esti cu altii dar in rest , cum am mai spus, e copia ta fidela. Acest lucru ma bucura enorm sa stiu ca si alti vor avea privilegiul de a cunoaste un om ca si tine
Andreea a spus…
Mutumesc, Roland!
Retrag ce am spus in legatura cu rezervele ei fata de altii...aseara in tren (veneam de la Brasov spre Bucuresti) ne-am intalnit cu toti colegii si senseii mei de la Aikido si ne-am distrat amandoua copios! Sper ca si ceilalti calatori, pentru ca am facut un taraboi teribil !
Anonim a spus…
din cate stiu eu o importanta parte din filozofia artelor martiale se bazeaza pe deschiderea catre ceilalti, sa stii sa te deschizi sa ii atragi pe cei din jurul tau si astfel sa te dezvolti ca si personalitate. Poate de aceea mogaldeata a facut taraboi impreuna cu ei, i-a simtit deschisi. Si daca e asa si de la varsta aceasta simte oamenii nu pot decat sa ma bucur pentru ea, pentru ca nu mai e acea instinctiva simtire pe care o au bebelusi pana pe la vreo 2 ani deja e o simtire constienta bazata pe simturi, interpretari si analizari. Felicitari pentru amandoua!!!
Anonim a spus…
"UFOs tell us absolutely nothing about intelligence elsewhere in the universe, but they do prove how rare it is on Earth."
-- Arthur C. Clarke
Andreea a spus…
Multumim, Roland!