Mi-s in Timisoara

Dimineata calma si calda in Timisoara. Aeroport micut si curat. Adie vantul, a vacanta mai degraba. Pacat, sunt in "misiune" aici. O prietena si-a facut timp un pic pentru mine si m-a plimbat prin oras-mult verde, Timisoara beneficiaza de multe spatii verzi. Si multi oameni frumosi am vazut aici. Numai la Praga mi s-au mai parut oamenii frumosi, desi Praga in sine nu mi-a placut prea tare (cred ca am avut eu asteptari prea mari atunci).
Alta poveste...



P.S. Titlul mi-a fost sugerat de prietena mea, banateanca autentica.:-)

Comentarii

Anonim a spus…
ceau andreea, sunt valentin de la resita,vroiam sa-ti multumsesc pt tot ce mai invatat si sa-ti spun ca maine 25.07.2008 deschidem agentia din resita!!!chestia e ca am emotii fantastice si sper sa ne descurcam,apropo e 20.30 si sunt in agentie si in sfarsit ne-au montat calculatoarele!sper sa ne mai auzim!!seara placuta!
Andreea a spus…
Buna, domnule Badescu! Eu nu am emotii in ce va priveste, doar sunteti trainuiti. Sa fie intr-un ceas bun, sa aveti succes!
Eu tocmai am venit de la un antrenament, am inca energie de cheltuit!
Mai astept vesti de la tine, ca de ex. cum s-au derulat primele interactiuni cu clientii.
Radu Ticiu a spus…
Salut Andreea,

sper ca urmatoarea vizita in Timisoara sa iti placa cel putin tot atat de mult!

Radu
Andreea a spus…
:-)
Am sa fac tot posibilul sa fie asa ! Plus ca acum am deja cateva locuri preferate, cunosc mai multi oameni...