Pentru Marius :-)

"Intregul vostru destin este inscris in viata pe care o duceti astazi, in directia pe care o dati astazi gindurilor si sentimentelor voastre, in activitatile unde va cheltuiti astazi energiile voastre. Ca urmare a faptului ca sunteti atenti si vigilenti sau nu, va curatati terenul pentru viitor sau din contra, il incarcati cu tot felul de lucruri inutile sau chiar nocive care impiedica buna voastra dezvoltare.
Acesta este sensul cuvintelor lui Iisus cind spunea sa nu ne gindim la ziua de miine, pentru ca daca in fiecare zi vegheati ca in comportamentul vostru totul sa fie corespunzator, ziua de miine va fi complet degajata si veti fi liberi sa intreprindeti tot ce doriti, raminind vigilenti pentru a nu lasa nimic sa treneze. Numai astfel fiecare zi va va gasi bine dispusi, pregatiti sa respirati, sa studiati, sa va bucurati, sa cintati si toata viata va capata o culoare extraordinara de fericire si de binecuvintare. Iata cum trebuie sa intelegem. Numai veghind cum sa ne rezolvam totul astazi, va ginditi indirect la ziua de miine. Nu va ginditi deci deloc la ziua de miine, ginditi la cea de astazi.
Daca totul este aranjat pentru astazi, va fi si pentru miine, automat. Si cum totul este inscris, odata ce ati trait o zi splendida, o zi de viata eterna, ea este inregistrata, ea nu moare, ea ramine vie si are misiunea sa antreneze toate celelalte zile, sa o urmeze pentru ca sa-i semene. Incercati cel putin sa traiti bine o singura zi, pentru ca ea le va influenta pe celelalte; ea le va vorbi sa le convinga sa fie ca ea, echilibrate, ordonate, armonioase.
Cum inca n-ati studiat aspectul magic al acestei probleme, va spuneti: "Ah, o zi, ce-ar putea face asta? Am trait in dezordine, dar miine va fi mai bine ". Da, va fi mai bine cu conditia sa faceti imediat efortul de a restabili ordinea.Daca nu, se va intimpla ca in anumite jocuri de la iarmaroc: cu o minge darimam o cutie sau un popic care, in caderea sa, antreneaza dupa sine o alta serie." (extras din cartea Reguli de aur, de Omraam Mikhael Aivanhov)

Cred ca la asta ma gandeam aseara cand ti-am spus,Marius, ca depinde de noi, doar ca nu ne dam seama mereu. Mi-a luat ceva pana am descoperit cartea-o am in format electronic, daca o vrei, scrie-mi pe mail. Nu pare prea greu - traim in armonie azi si cu incredere in legea atractiei...si good karma...:-)
Altii zic ca lucrurile sunt ciclice, suntem cand sus, cand jos, asa ca mai prudent este sa fim pregatiti emotional si pentru succes (armonie, bine, reusita) si pentru esec (tristete, dezamagire, desertaciune..).
Oricum ar fi, ce mai conteaza teoria? Viata e frumoasa, palpitanta si plina-plina de optiuni.
De asta ma trezesc atat de devreme si plina de energie, pentru ca stiu ca am atatea optiuni la indemana!

Comentarii

Anonim a spus…
sunt curios sa o citesc si mai am si acasa pe cineva care va trebui sa o citeasca. Citatul iti ofera in mare o indicatie clara a cea ce ai de facut. Nu stiu, s-ar putea sa ma insel, dar imi miroase a "cartea de bucate a zilei de maine - cum sa o pregatim". Cum as putea sa intru in posesia ei (editura, an)?
Andreea a spus…
Ti-o trimit eu chiar acum, o am in format electronic.
Si inca ceva, sper sa iti placa si sa iti foloseasca.
Andreea a spus…
Roli, trimite-mi un mail te rog la adragomir@web.de, de pe adresa ta personala.
Mihaela a spus…
Vreau si eu cartea. Se poate?
Andreea a spus…
Bun gasit, Ella!Iarta-ma ca raspund cu atata intarziere, am fost plecata. Ti le trimit cu drag! Am nevoie de adresa ta de email, mi-o poti transmite pe adragomir@web.de?