Greierele cu vioara iar e sub fereastra mea. Azi l-am vazut mai bine, un om micut, plapand, in varsta, cu o camasa si o cravata ponosite...Se uita in gol cand canta cantecelele alea, firicele de tristete. De cate ori canta, pur si simplu toata atentia mea e concentrata acolo, la sunetele lui, pe care le caut si le decupez chiar si in galagia produsa de trecatori, scutere si masini, ma agat de ele ca de niste franghii mladioase si subtiri, ca sa scot din fantana sufletului lacrimi neplanse inca. Apropo de asta, am citit undeva ca celulita tocmai asta inseamna, in plan subtil, lacrimi neplanse! HA!

Comentarii

elena a spus…
eu auzisem asta despre... bonturile de pe la... picioare! scuze, tare badarana sunt! dar nu m-am putut abtine, sterge daca vrei! :)
ai auzit de revista nostradamus si gasca? nu ai vrea sa scrii si acolo?
Andreea a spus…
Nu esti badarana, cum poti spune asa ceva despre tine? Pareri si pareri, prefer totusi faza cu celulita, altfel iti dai seama cate femei ar avea probleme cu pantofii si cu mersul? Celulita avem majoritatea..

In ce priveste revista-regret, nu am auzit niciodata si la o cautare rapida pe net nu am gasit nimic. Da-mi detalii,te rog mult. Poti folosi adresa mea de mail: adragomir@web.de