"Ma uit la fiecare carte noua
Ca Avram la Isac,
Pe cand se pregatea
Sa-l injunghie."

Sorescu, din nou. Mi-am cumparat cateva carti noi, altele decat cele de pe lista. Pe acestea.... le-am lasat sa ma aleaga ele, eu doar m-am plimbat printre rafturi... Ca Avram la Isac, asa ma uit si eu la cartile mele. Le frunzaresc, apoi le pun la loc, aman sa le deschid de teama ca nu voi mai iesi, nici curand, nici aceeasi, dintre copertele lor. Stiti povestea lui Avram? De el se indura Dumnezeu, il incerca doar...stiu ca si pe mine ma incearca aruncandu-mi mingi pe care eu incerc, in joaca, sa le mentin in aer cu maiestrie. Ma bucur ca sunt atat de colorate.

Comentarii

Anonim a spus…
Buna din nou, :)

Apropo de carti, am si eu o intrebare, Andreea.
As dori sa citesc o carte despre NLP,insa sunt mai multe, spune-mi te rog care mi-o recomanzi ?


Merci.
Andreea a spus…
Ti-as recomanda sa incepi cu cartea lui Anthony Robbins-Putere nemarginita, aparuta la noi la editura Curtea Veche. Este scrisa intr-un mod foarte accesibil si poate fi un bun inceput.
Sa imi povestesti apoi cum ti s-a parut.
burdibox a spus…
o carte faina, doar vitaminizata cu nlp, e "coaching cu nlp", tot curtea veche