T de la toamna, training, Timisoara

Bun regasit!

nu am disparut, traiesc. Cu zambetul pe buze.

Motive? Tocmai am incheiat o saptamana de cursuri la Timisoara. Multumesc celor din Ineu, Sannicolau Mare si Arad pentru cele patru zile pline si pentru trandafiri! Au avut un scaun special in avion, la clasa intai! :-)

A venit toamna, aducand cu ea, printre picuri de ploaie, noi motive de fericire:
-ador sa simt cum ma musca un pic frigul de obraji
-imi place sa ma zgribulesc cand ies de la film
-imi place sa intru in ceainarii si sa ma bucur acolo de un ceai bun, muzica speciala si caldura
-imi place la nebunie pardesiul meu nou cumparat din Timisoara. Este negru si are niste nasturi veseli, mari si colorati. Cand l-am cumparat, ploua cu soare, probabil nu o sa uit niciodata lumina si soarele intens, picurii de ploaie fina si zambetele incantate ale prietenelor mele, Oana si Ama.
-imi place sa simt iar emotia inceputului...intotdeauna am sentimentul asta toamna, ca incepe ceva...
-imi plac gutuile, prunele, nucile, strugurii negri si placinta cu dovleac
-imi place sa ploua noaptea, cand dorm la caldura
-imi place sa respir aerul racoros spalat de ploaie
-imi place sa calc in balti si sa imi stropesc prietenii :-))
-imi place sa port smechereste basca. De cea cumparata ieri o sa am grija mai mare, sa nu o mai uit prin taxi :-).

Am o lista si cu ce nu-mi place toamna, cum ar fi umbrela sau intunericul care se lasa mai devreme...dar prefer sa nu ma gandesc la ele acum.
Tie ce anotimp iti place?

Comentarii

Anonim a spus…
Nu! Nu! Nu! Nu pot fi de acord cu tine in ruptul capului! Bronzul meu deja face nota discordanta cu toate nuantele proaspat afisate de timpul asta mohorat. Daca arunc un ochi pe fereastra ma ia cu ganduri sinucigase... Nici macar pardesiu nou nu vreau! Asadar optez pentru V de la vara, vacanta, verdeata, veselie, viata... vise... veverite, vrabii... volanase si tot ce-o mai fi plin de voiosie. Hai sa... Votam: toamna sau vara?
Andreea a spus…
Sa votam! Azi votez cu toamna, clar!
Anonim a spus…
Acum nu e toamna, e iarna !
Anonim a spus…
T de la toamna, Tymo, tremur de frig
@ magda...da ai dreptate...veverite, vrabii..:D toamna nu le vezi....sunt ascunse
viviana b a spus…
Daca toate zilele toamnei vor fi ca cea de azi, mai bine NU!
Toamna mi se pare frumoasa doar in zilele insorite,cand ma pot aseza pe o banca si pot admira culorile ei extraordinare sau cand pot renunta la jacheta si ma pot bucura de aerul cald, inca. Deci...

Dar favoritul meu ;;) ramane o combinatie perfecta intre primavara si vara.

Nimic nu compara cu verdele care devine mai verde in martie-aprilie si nimic nu se compara cu atingerea brizei marii pe o plaja.

Asa ca vreau - desi nu a plecat de prea mult timp :) - sa vina vara inapoi !
Andreea a spus…
Zgribulitilor! v-a luat pe nepregatite, de asta sunteti asa suparati. Eu m-am intalnit cu ea inca de luni, am aterizat la Timisoara si ploaia isi facea loc printrez razele de soare...
Gata cu vara, cu caldura, cu dezgolirea, cu transpiratia, cu setea! sa vina toamna aramie, racoroasa, proaspata, plina,coapta, insorita si blanda sau plansa si intunecata, dar frumoasa!
Anonim a spus…
ma adaptez mai greu temperaturilor scazute, nu am nici pardesiu nou - de fapt nici nu am pardesiu - insa, categoric, toamna e pentru mine pe acelasi loc cu primavara, surata ei lasata in urma ...frunzele ruginii ma inspira la fel de mult, si totusi diferit, ca cele verzi ale primaverii...
iubesc vara doar pentru clipele de la malul marii; ploaia si frunzele ruginii imi aduc in fata ochilor o mogaldeata de mana cu mama ei, cautand o hainuta flower-power prin magazinul Bucuresti ... deci T toamana pe acelasi loc cu P de la primavara :)
Mona a spus…
votul meu pentru toamna - intr-o toamna, cu ploi si frunze ruginii, o mogaldeata de mana cu mama ei, umbland sa caute o hainuta flower-power la magazinul "Buculesti"; vara o iubesc pentru clipele de la malul marii... veselia o putem pastra in suflet chiar daca e toamna... mai picuram si un strop de curiozitate pe langa un moment de intimitate la un ceai cald, cu sunet de piano-café... va doresc o toamna frumoasa!
ajnanina a spus…
un vot pentru toamna... ca oricum a fost realeasa si anul asta...
cu muuulti ani in urma ma plimbam dimineata devreme printr-u loc cu multa toamna... si de mult o tot caut in splendoarea de atunci. o caut pe acolo, pe aici, cate un pic, cate o bijuterie galbena sau roscata, sau poate verde stins.
sunt frumoase toate, cu egala intensitate.
Andreea a spus…
Votat! T de la traiasca toamna!
burdibox a spus…
toamna e ca o ruda care atunci cand vine din strainatate iti redecoreaza dormitorul fara sa te intrebe daca vrei, isi arunca hainele peste tot si apoi vine in bucatarie sa vorbeasca cu tine. asa ca pe mine toamna ma distreaza. e o tipa fara fitze cu care beau din cand in cand, un must... hai noroc!:)
Andreea a spus…
Imi place mult imaginea!
Pai iarna atunci e o doamna mai batrana, carunta si mai carcotasa.
burdibox a spus…
iarna nu-i o doamna, ci o veveritza-extraterestru-cercetator care coboara pe planeta noastra, instaleaza parcuri de distractii si apoi isi noteaza amuzata nebunia care ne cuprinde odata cu prima zapada. tare nostim cu ce se ocupa veveritza asta... cu cat o fi platita? :)
Andreea a spus…
:-))))))) O fi voluntara! :-)
burdibox a spus…
voluntara, voluntara... da' de-o nuca tot tre' sa-i iasa :)
Anonim a spus…
Nu m-am gindit niciodata la toamna ca la un inceput insa... toutl are un inceput,nu-i asa?
Andreea a spus…
Inceputul....poate ca toamna incepea scoala si inainte de asta, abia adormeam de nerabdare sa merg la scoala ! Poate de acolo am ramas cu emotia asta a inceputului....
Mereu toamna am senzatia ca se deschide alta carte.
Mihaela a spus…
Ai dreptate. Eu ma simt mai buna si mai calma toamna. Nu stiu de ce parca toate se aseaza, cumva.
Anonim a spus…
Sau poate cum spun americanii - fall. Ceea ce inseamna si cadere. Cateodata libera...
Andreea a spus…
Ma pot gandi si la cadere-"cad" lucruri in mine, se aseaza tot ce am asimilat...