Cand stii, spune ce stii; cand nu stii, spune ca nu stii” (Confucius )

Comentarii

Anonim a spus…
Stiu ce simt pentru cea despre care nu stiu ce simte!
Pe curand,poate!
Andreea a spus…
De ce nu o intrebi?
Anonim a spus…
Astept sa-si dea seama ce simt pentru ea,nu poate fi vorba de o declaratie,situatia e tare incurcata!
Pe curand,poate!
ajnanina a spus…
mai e si varianta sa nu spui imediat ca nu stii... poate te prinzi intre timp... :)
Anonim a spus…
si cand ai o vaga idee? :o
gabi a spus…
Cand ai o vaga idee, esti "parerist" :)
Mihaela a spus…
Ar fi bine daca ar face toti asa!
Anonim a spus…
draga poate pe curand, pe langa transa in care intri atunci cand iti construiesti fantasmele, suntem curiosi sa aflam daca poti sa ne spui mai clar ce simti pt cea despre care nu stii ce simte? pare ceva enorm in comparatie cu firescul vietii de zi cu zi :)
Anonim a spus…
Ei bine,sunt intr-adevar in transa! Sunt fluturele ce s-a aruncat in flacara pentru a exemplifica iubirea lui;sunt cu adevarat coplesit de sentimentul minunat al dragostei si nu-mi pasa ca ea nu stie sau nu vrea sa stie! Tonusul sufletesc este la cote neatinse vreodata;iubesc fara a fi iubit!
Pe curand,poate!
gabi a spus…
Interesanta dezbatere :)
Anonim "pe curand poate", crezi ca daca si ea te-ar iubi, viata ta ar fi mai bogata, sau dimpotriva, ti-ai da seama ca odata atins momentul de triumf, lupta (sau jocul) s-a incheiat?
Nu e nici pe departe treaba mea, dar e un aspect psihologic bun de studiat: iti place si-ti doresti foarte mult pentru ca nu poti avea/poseda si pentru ca functionezi pe cote inalte in astfel de situatii.
Te rog sa ma scuzi daca am intrecut limita :)
gabi a spus…
Andreea, ce crezi despre dictonul romanesc:"sa te intinzi cat iti este plapuma" ?
Crezi ca inseamna limitare sau este o atitudine fireasca ?
Andreea a spus…
Postul acesta l-am vrut un reminder pentru cei pe care ii cunosc in sala de curs. Ca sa ii ajut sa constientizeze importanta raspunsului specific, la obiect, obisnuiesc sa ii intreb: Ce inaltime are peretele din spatele meu? (intotdeauna e un perete in spatele meu) si ei imi vor da tot felul de raspunsuri: 2 metri, 2.70 etc. Raspunsul corect este "nu stiu", pentru ca le-am cerut un raspuns exact, nu aproximari...ochiometrice.
Cu gandul la ei, am postat cuvintele lui Confucius.

Despre dezbaterea care s-a incins aici....nu stiu ce sa zic. Bravo lui (anonimului) ca poate iubi neconditionat, fara sa primeasca ceva in schimb, decat bucuria de a simti ceva atat de intens.
Andreea a spus…
@Gabi: multumesc de inspiratie, o sa scriu curand un post despre dictoanele romanesti cu care au crescut romanii.
Anonim a spus…
Octombrie 2000, inceputul, sfarsitul... cand va vrea Dumnezeu! Iubirea a atins cota maxima din prima clipa, asa e si in ziua de azi. Nu cer nimic mai mult, suntem colegi, traiesc in preajma ei si asta-mi ocupa tot timpul!
Pe curand, poate!
Anonim a spus…
Andreea, cu placere :)
Am primit si eu aceasta intrebare si mi se pare ca raspunsul presupune variante adaptate la situatie. Fiindca rationalul spune sa respecti niste limite (respectiv cat iti este plapuma)iar nevoia de a sti, a avea mai mult te indeamna sa spargi barierele inconjuratoare.
Hmmm...
Exista o solutie ideala ?

Si chiar asa, bravo anonimului ca poate iubi neconditionat. Scriu mai mereu despre acest fel de iubire si cred ca presupune un nivel de constiinta superior. Deci bravo ! :)
Anonim a spus…
draga poate pe curand, de admirat intensitatea emotiilor tale. sigur, le-ai pus pe toate intr-un manunchi si le-ai numit parca fugar si nepasator pt noi ceilalti, iubire... :) spune-ne mai multe... cum exact este aceasta stare a ta? unde simti? ce vezi? sincer, sunt tare curios... a, si sa nu raspunzi cu "nu stiu" ca nu te cred :)
Anonim a spus…
Nu prea inteleg ce e cu aceasta curiozitate; exista si acest gen de iubire in care nu pretinzi nimic de la persoana iubita si asta tocmai pentru ca o iubesti; nu vrei s-o fortezi sa ia o hotarare care sa-i bulverseze viata, fiecare are o situatie si datul peste cap s-ar putea mai mult sa strice! Sunt fericit sa iubesc pe cineva a carui inima e ocupata in alta parte! Acesta sunt eu si nu doresc sa ma schimb!
Pe curand, poate!
Anonim a spus…
Rectificare: ...a carei inima...
Anonim a spus…
sunt curios cum arata iubirea ta, ce forma are. adica sa dai la o parte cuvantul "iubire" si sa spui ce se afla in spatele lui, ce si cum simti cand te gandesti la persoana iubita, ce imagini ai in minte. imi pare ca ai o experienta minunata si vreau sa o inteleg cat de cat...
Anonim a spus…
a se citi placuta de la intrare la spitalul de nebuni. acolo aveti definitia clara a iubirii. si locul multora...poate
Anonim a spus…
Andreea, te rog sa-mi permiti sa las si eu un link cu o postare personala recenta :)
http://octavianpaler.ro/comentarii-si-citate/elegie-2/
Anonim a spus…
hehe! iubirea ca un tip de nebunie... daca aceasta idee te face sa te simti mai bine, atunci chiar devine adevarata :)
Anonim a spus…
Da, anonim "hehe", e pe aici un anonim care probabil n-a cunsocut iubirea decat in forma de nebunie.
Pacat !
Anonim a spus…
@ Pe curand,poate!..cum adica 'esti complesit de sentimentul dragostei', asta nu se poate numi dragoste, dragoste de unul singur? esti coplesit de sentiment cand e reciprocitate
Anonim a spus…
nu exista 'nu stiu', DA sau NU ! nu exista situatie de mijloc, compromis, alb sau negru, totul sau nimic. Inseamna ca nu esti o persoana hotarata cand afirmi 'nu stiu' cand sa iei o decizie.
Andreea a spus…
Nebunie ce discutie s-a incins aici! Eu, personal, il admir pentru dragostea lui. Asta este iubire autentica, nu din cea care se gaseste pe toate drumurile, la schimb: ce imi dai, ca sa iti dau...

Iar anonimul care vorbeste despre iubirea ca nebunie..pot paria pe orice ca a iubit cu pasiune, mult si intens si ca inca iubeste. Poate ca doar a aflat, asa cum si altii am aflat, ca uneori nu ajunge doar iubirea. Pur si simplu nu este suficienta ca sa creeze posuduri durabile intre doi oameni.
Anonim a spus…
@ andreea ... ai dreptate...nu trebuie sa intervina acel 'schimb'de iubire, dragoste, dar exista dragoste de unul singur? stiam ca e un sentiment aparte intre doua persoane, iubire poate fi de unul singur, dar dragoste ma indoiesc... zic si eu asa nepriceput...inca nu am ajuns sa ating aceste culmi ale existentei noastre !
Anonim a spus…
Andreea, bine zis :)
@unul din anonimi : ca locul multora e la spitalul de nebuni, e parerea ta :P
Andreea a spus…
Poduri durabile...nu posuduri cum am tastat din viteza!
Anonim a spus…
Unul dintre atuurile acestei iubiri este misterul; deja m-ati ademenit la destainuiri, asa ca voi asterne tacerea peste acest subiect! Sper sa ma intelegeti!
Pe curand, poate!