Eu merg! Cine mai vine ?





Click pe poza, pentru claritate.

Comentarii

Anonim a spus…
Greşeală în anunţ.
Este CONFORT, nu COMFORT. O fi "comfort" varianta englezească a ceea ce denumim noi "confort", da na...
Ştiuuu...sunt dat naibii şi sunt rău :)
Aştept să-mi povesteşti cum a fost.
Unknown a spus…
Buna! Multumesc pentru semnalarea greselii de 'spelling':-). Am facut corectura respectiva.Elena
Andreea a spus…
Multumim de corectie! Cum sa fii rau? Tu? E adevarat, Elena e foarte obisnuita cu engleza. :-)
Iti povestesc, clar.
gabi a spus…
Primiti si alti formatori competente printre voi ? :)
Andreea a spus…
@Gabi: ce inseamna mai exact?
Esti binevenita la workshop-ul Elenei. Dupa workshop, putem discuta mai multe daca doresti.
Anonim a spus…
Sunt si eu (printre altele) formator autorizat. Dar sunt sigura ca un schimb de experienta este util. Mi-ar placea sa vin, va anunt din timp :) :-*
Andreea a spus…
@Gabi: Perfect.