Schimb de carti la Fifi

La Fifi este numele unei cafenele cochete din Brasov, situata pe str Paul Richter la nr. 4.
Iar schimbul de carti este de fapt imprumutul de carti (bune, ce-i drept) intre cei cativa iubitori de carte care se aduna duminica la ora 13 in aceasta cafenea.
Dupa o dimineata lunga si incarcata de varii emotii, mi-am gasit linistea la Fifi, in fata unui suc tricolor si in compania catorva oameni tineri si cultivati. Si calzi. M-au primit imediat in mijlocul lor si, desi am stat putin, mi-am promis sa revin in duminicile in care ma voi afla in Brasov.
M-a impresionat corectitudinea si de ce nu, candoarea cu care isi imprumuta cartile, pentru ca aici nu se face schimb propriu zis, definitiv, ci temporar. Lucru bun, daca stau sa ma gandesc mai bine, asa se leaga grupul mai bine, oamenii se cunosc mai repede si mai profund, poate pastreaza legatura si in timpul saptamanii...Bine, aici grupul este mic, 5-6 oameni, este usor de tinut evidenta cine ce carti are de adus inapoi .
Poate, gratie acestui post, duminica viitoare la Fifi isi vor face aparitia si alti brasoveni dornici sa ....guste un minunat si foarte dulce suc in trei culori , sa cunoasca cativa oameni rafinati, pasionati de lecturi si filme, oameni cu zambete luminoase si carti bune la purtator.

Comentarii

SoBun a spus…
Pai poate nu ar strica un Fifi in toate orasele Romaniei, cred ca ar fi destui oameni cat sa se adune o micuta comunitate de oameni dornici sa schimbe carti si idei. Keep an eye on my blog, voi scrie un curand despre o alta comunitate de oameni, care pentru a face schimb de experiente, de trairi, de calatorii, isi deschid casele altor oameni, de pe alte tari sau continente ... am incercat asta de curand ;)
Andreea a spus…
In Bucuresti, schimbul de carti are loc la cafneaua Lucky 13, in centrul vechi, pe Lipscani undeva.