Ca de obicei, adevarul e la mijloc...

Un prieten, pe care il sfatuiam azi la telefon sa nu se grabeasca sa ia o decizie importanta, sa se mai gandeasca....mi-a replicat : un prost care merge ajunge mai departe decat un destept care sta pe loc!

O fi , mai ales daca nu conteaza unde ajunge....nu stiu ce sa zic..

Voi pentru ce sunteti? Miscare, actiune, indiferent de ce va fi sau pentru chibzuinta si cantarire obiectiva a lucrurilor?

Culmea este ca si eu actionez cel mai adesea impulsiv si mai imi si place doza de necunoscut si tensiune care urmeaza dupa ce fac o mutare......insa, in cazul meu, am justificarea ca nu vad bine lucrurile, pentru ca stau prea aproape de ele. Cand vine vorba de vietile altora, indemn mereu la prudenta, poate de teama sa nu ii vad suferind apoi...

Comentarii

Anonim a spus…
Daca decizia pe care urmeaza s-o iau va avea efecte doar asupra mea, ma bazez pe feeling. Cand sunt si altii implicati, gandesc repercusiunile asupra lor.
Unknown a spus…
Eu cred ca depinde de situatie; adica sunt situatii care cer abordarea acelui "prost", si situatii care necesita maniera de lucru a celui "destept". Dar si atunci cand situatia poate fi sau poate fi doar perceputa ca fiind la fel, doar maniera de rezolvare a ei este diferita de la o persoana la alta. La fel si rolurile de prost, respectiv destept se pot schimba uimitor de repede. Am doua exemple, unul cunoscut din realitate, altul dintr-un film. Primul se refera la un echipaj de pompieri in care unii intervin in stingerea unui incendiu fara sa se gandeasca prea mult, iar altii care pur si si simplu isi fac un obicei din a nu interveni, stand doar la masina, adica "prostul" si "desteptul", sau "desteptul" si "prostul"(depinde de fiecare cum percepe).
Si exemplul al doilea, cel din filmul "The last samurai", in care personajul interpretat de Tom Cruise invata de la samurai ca pentru a deveni un bun luptator va trebui sa aplice metoda "no mind"(care poate avea si unele similitudini cu abordarea acelui "prost" din post-ul tau), dar sa si mediteze in prealabil(chiar daca asta inseamna doar acea mica perioada de timp in care se face plecaciunea, salutul)adica sa imprumute din abordarea "desteptului".
Unknown a spus…
si depinde ce inteles se atribuie de fiecare pentru notiunile de "prost", respectiv "destept".
Mia a spus…
Uneori stii imediat ce decizi si actionezi direct. Faptul ca stii, nu inseamna ca cedezi unui prim impuls ci ca lucrurile iti sunt clare si n-are rost sa zabovesti. Poate prietenul tau chiar stie.
Anonim a spus…
Eu am problema asta…Pana acum am actionat atunci cand am simtit asta, dar asta m-a si determinat sa fug atunci cand lucrurile nu corespundeau cu ceea ce vroiam eu. Intr-o goana continua, asa imi pot descrie viata in ultimii 3 ani cel putin. Acum traiesc cel mai ciudat lucru. Acum trebuie sa astept, sa am rabdare, sa las lucrurile sa « incolteasca ». Nu mi se pare firesc, dar simt ca trebuie sa fac asta, sa nu mai fiu dezorientata, sa incerc sa imi dau seama de unele lucruri. Asa ca intre asteptare si actiune, fiecare isi are rostul intr-un anumit moment al vietii, fiecare te duce pe alt drum. Si pana la urma, alegerea e a noastra, in ce directie s-o apucam…
Anonim a spus…
Eu sunt pentru...dar chiar...pentru ce sunt eu...? Cred că pentru mine. Problema este că am uitat de ceea ce am nevoie.
Anonim a spus…
Desigur ca adevarul e la mijloc. Felicitari pentru blogul tau reusit !
Andreea a spus…
:-) Multumesc.
Andreea a spus…
@LawrenceSoft-m-a reconfortat dimineata asta de sambata petrecuta virtual in satul tau! Multumesc mult! Daca voi ajunge prin Sambata de jos, voi bate in poarta la nr 42,sper sa fii acasa! :-)
Anonim a spus…
---
hmmm ...
la acest post ... as tine cont si de varsta :-))
eu, cu ai mei 3 si de ani, spun ...
"cantarire obiectiva" a lucrurilor ... apoi "miscare si actiune" .
---
"ca de obicei, adevarul e la mijloc ..." e grav ... pt ca adevarul nu ar fi voie sa 'pluteasca' ... ar trebui sa fie undeva ... ori in dreapta / ori in stanga !! :-))

ganduri bune.
elena.n
Andreea a spus…
M-a amuzat imaginea asta cu adevarul plutind! Si ar trebui sa fie la dreapta sau la stanga! :-)) Super imagine si, in plus, fiecare sa il apuce de unde poate ! :-))