Inca un pas inainte

In urma cu un an imi stabileam ca obiectiv sa imi deschid inima, fara sa stiu exact cum si ce sa fac pentru asta. La scurt timp, s-a ivit o ocazie speciala: participarea la o conferinta sustinuta de dr.Marschall Rosenberg cu tema Comunicarea Nonviolenta . Pe langa multe alte lucruri, CNV inseamna si dorinta de a darui din inima, fara a judeca si eticheta. (Greu lucru....mai am ceva drum de parcurs..).

Pasiunea mea pentru comunicarea de acest tip nu s-a stins, cu atat mai mult cu cat am constientizat, observandu-ma in relationarea cu ceilalti, ca intelegerea a venit mai degraba din minte, decat din inima. Am nevoie de mai mult exercitiu ca sa internalizez si sa exprim apoi toate lucrurile pe care le-am aflat acolo.

In februarie si martie mi-am propus sa particip la cateva seri tematice, unde sper sa exersez alaturi de alti oameni pasionati de comunicare.
Pentru cei care nu pot participa, am sa revin cu impresii .

Comentarii

Anonim a spus…
...
crezi ca poate fi un obiectiv ... sa-ti deschizi inima ?
nu de alta ... dar ...
eu mi-am propus sa o inchid :-))
---
ma gandesc ... acum ca te-am citit ... daca tu reusesti ... eu de ce nu as putea !?? :-)
---
e fain la tine.

o duminica pe placul tau.

elena.n
Andreea a spus…
Multumesc, Elena.
Da, mai am un bun prieten care si-a propus ca si tine sa isi inchida inima...Cred ca asta se intampla si daca nu ne propunem asta...e suficient doar sa nu fim atenti.
Nu vreau sa mi se inchida, vreau sa experimentez viata cu inima vie, pulsand de prea-plinul din ea.
Anonim a spus…
---
am inmteles :-)
deci : daca'ti deschizi inima te sfatuiesc sa ai mereu la tine pansament :-)
---
in rest e totul OK :-)
Andreea a spus…
:-)) Nu stiam eu de ce plang aproape zilnic :-).
Ai dreptate, doare, dar merita, refuz sa traiesc amortita si protejata.