Invat de la tine

Ce ai facut astazi pentru a-ti hrani sufletul? Un lucru, cat de mic...

Comentarii

Anonim a spus…
Think Positive
The first place to begin is with journaling. Buy a notebook and start journaling about what was great the day before. Write one or two wonderful things from yesterday - even if it is that you walked your dog! It must be something that made you feel good and the bigger your sense of satisfaction and accomplishment, the better. Do this daily starting today.

The purpose of the above exercise is to keep you focused on the positive while you grow your business.
Andreea a spus…
Good idea!

Lipsesc raspunsurile si asta ma sperie tare-oare atat de flamande sa ne fie sufletele, atat de uitate?
Anonim a spus…
Buna!
Speriat poate si de examene... dar si pentru ca am vazut-o mai des zilele astea (astea-s... stiti voi, explicatiile noastre pentru "lucruri" pe care nu le intelegem inca...) am luat din biblioteca cutiuta cu "Oracolul Cristalelor de apa" (Masaru Emoto).
Am inceput sa ma uit la fiecare cartonas - la pozele cristalelor de apa si la actiunea fiecaruia, sa vad care m-ar putea oare ajuta pe mine... la invatat.
Si de aici bineinteles am inceput sa ma gandesc pe care si pentru ce sa le mai folosesc in continuare...
Se foloseste un cartonas pentru 1 saptamana, sunt 48 de cartonase - 48 "lucruri" pe care le poti "face", "schimba", "lucra" cu ajutorul apei.
Sunt optimist azi : eu n-am nevoie de toate ... 46-47 saptamani insa imi ajung !
:))

Me & my army of angels!
Andreea a spus…
Asta a fost hrana pentru sufletul tau? Cartonase inspirationale?:-)
Unknown a spus…
nu stiu de ce nu au venit raspunsuri; poate pentru ca nu e chiar simplu de dat un raspuns; poate pentru ca se produce o filtrare a continutului hranei pentru suflet. Oare raspunsul nu e chiar ce urmeaza imediat dupa intrebare?: "Un lucru, cat de mic..."
Anonim a spus…
lucruri mici, azi: am privit campul cu dare de zapada, am corespondat cu o prietena draga, sunt pe blogul tau, dupa ce am navigat pe alte bloguri care imi plac, am scris in carnetelul-jurnal din geanta (pe coperta lui zice asa: The beauty of each day comes while counting your blessings), am luat pranzul cu omul drag... lucruri mici, foarte frumoase pentru mine!
Andreea a spus…
Marius-nici tu nu mi-ai raspuns..
Follw me- multumesc si la cat mai multe "vitamine" zilnice pentru suflet!
De la mine:
Am sa scriu doar cateva cuvinte:
reflectie, comunicare, aruncatul cu privirea(in memorie, in jur). Deocamdata :)
Anonim a spus…
Am evitat cu gratie sa ma mai gandesc la ce cred colegii de pe palier si am incaltat cei mai dragi si comozi tenesi ponositi..

Mi-am cumparat de dimineata mult cautata "Arrache-Coeur" si am inceput s-o citesc pe drum.

Mi-am cedat biletul gata compostat celui de pe scaunul din fata inainte sa cobor. Am zambit involuntar pentru ca ii ghicisem gandurile. Oamenii se cramponeaza si sa renunte la un tichet care nu le mai foloseste; doar au platit pentru el. E un gest minimal probabil, dar mi-a facut ziua mai "luminoasa".
Andreea a spus…
Sa dea Dumnezeu sa se adune cat mai multe si apoi sa radiem de frumusete si iubire!
Unknown a spus…
e minunat sa stiu ca mai exista Oameni...