Mândră de defectul meu :-))



În seara asta am dat un ban unui cerșetor bătrân, care imediat ce l-a luat, m-a arătat cu degetul și mi-a spus ritos: "ai un defect!" Inițial am crezut că bancnota pe care i-am dat-o are un defect și m-am întors să verific. Când colo, omul bombănea ca pentru el: "ai un defect ! ai un defect!"


Ei, nu mai spune. Ia să auzim ce defect crezi tu că am ! (mă gândeam că însărcinată fiind, poate nu mai semăn cu femeile pe care le vede el zilnic si consideră gogoloiul meu de burtă un defect). De unde ! Omul se uită la mine atent și îmi spune răspicat, cu obidă: "ai un defect! Ești frumoasă!"

M-am îndepărtat râzând..


Oameni buni, de-ar fi ăsta singurul meu defect, aș fi foarte fericită și pe lângă mine toți din jur !!

Comentarii

Anonim a spus…
eu nu sunt cersator ... nici barbat nu sunt ... dar defectul tau ... imi place la nebunie :-)
---
din povestea postata mi-am dat seama ... ca esti faina rau :-)

aveti grija de voi :-))

elena.n
Unknown a spus…
interesanta intamplarea. parerea mea e ca acel om a folosit cuvantul 'defect' cu intentia de a face acel joc de cuvinte care sa intareasca complimentul. si i-a reusit, nu-i asa?! te-a facut sa te simti mult mai bine comparativ cu situatia in care ti-ar fi spus doar: "Esti frumoasa!".
ajnanina a spus…
felicitari pentru burtica!
sa-ti creasca linistita si armonioasa, la fel ca si defectul :))
Andreea a spus…
Multumesc mult!
@Marius-mi-a captat atentia cu siguranta si a facut experienta memorabila.
Anonim a spus…
Bun defect! La cât mai multe de genul acesta, Andreea! :)
Anonim a spus…
Subscriu la parerea cersetorului, hihi...
As mai adauga un defect: ai un zambet mortal!

Zile faine!
Kiran
Anonim a spus…
ma bucur mult pentru tine si pentru voi. fericirea e gratis si sta foarte mult in fiecare dintre noi. esti pe drumul cel mai bun, cel pe care il faci tu.
un gand bun :)
Anonim a spus…
In primul rand sa ai parte de acest defect toata viata; imi pare rau ca nu ti-am atras si eu atentia asupra lui cand am avut ocazia.
In al doilea rand, felicitari pentru "burtica". Poate ne intalnim in parc cu juniorii, mai ales ca eu astept sa vina al doilea (in Aprilie).
Toate cele bune,
Liviu Barta
Andreea a spus…
Multumesc tuturor!
Liviu, felicitari pentru mezin!!
Unknown a spus…
Defectul comun al tuturor este pacatul.
Andreea a spus…
Inclusiv pacatul de a copia munca altora, nu Alexandru? :-)
Rodica Botan a spus…
daca defectele arata asa...ma intreb cum arata calitatile?!!!
Anonim a spus…
felicitari pentru efectul "defectului". de fapt, efectul unuia dintre "defecte".
o.
Mihaela a spus…
Felicitari Andreea pentru bebe-ul tau! Sa fiti sanatosi si voiosi amandoi!
Andreea a spus…
Multumesc! :-)
Unknown a spus…
La multi ani, Andreea! Tie si femeilor din viata ta!
Andreea a spus…
Multumesc, Marius!
Anonim a spus…
Am ramas cu gura cascata citind ultimele noutati! Numai de n-as ramane asa! Andreea, nu-mi ramane decat sa ma alatur celorlalti si sa te felicit! Nu stiu ce aveam in cap, dar n-a facut deloc click! Ma rog, asta e viata, nu-i vina cuiva!
Cred ca nu intelegi nimic, nici eu!
Pe curand, poate!
Anonim a spus…
Iti citesc de mult blogul, poate de la inceputuri. E prima data cand iti scriu...Iti doresc sa te bucuri de pruncul tau si sa fie sanatos. Si sa ramai la fel de ''defecta''.


O duminica superba!
Andreea a spus…
Multumesc din suflet!
Anonim a spus…
bleeeeaaaahh ....cine dracului mai suporta atata dulceata ieftina si de cea mai proasta calitate??!!
sper sa nu mai am ocazia sa citesc atata fatarnicie, lipsa de consistenta si incultura ...
Anonim a spus…
ah, anonimule, stii cum e... fiecare proiecteaza in exterior ceea ce cunoaste cel mai bine inlauntrul lui. mesajul pe care tocmai l-ai proiectat aici ma face imi creste compasiunea :)
Anonim a spus…
usor agramat la final ... sau mai bine zis incoerent ... si referitor la compasiunea care ti-a crescut ... sper ca iti e tocmai buna acum!!! nu de alta dar sa fii si tu o persoana faaaaaaaaaarte fericitaaaa si foaaaarte multumita si foaaaarteee frumoaaassaaaaa si ....

:))))))))))))
Andreea a spus…
Draga anonimule, cat pe ce sa te respect pentru standardele inalte-cauti cultura, consistenta etc.....
De ce revii, daca aici, pe acest blog, nu gasesti asa ceva?
Anonim a spus…
agramat... incoerent... :) n-ai nimerit niciun cuvant care sa descrie desincronizarea de la sfarsitul mesajului, si stii bine asta. te inteleg insa, si mie imi place uneori sa caut acul in carul cu fan :)
SoBun a spus…
Ai scris mult de cand nu m-am mai ocupat de blog. Felicitari pentru reusite si pentru defecte! Mi-a facut placere sa ma reconectez la stilul tau de a scrie!
Andreea a spus…
Multumesc si bine-ai revenit!
Am vazut ca nici tu nu ai stat o clipa locului !