Povara de a fi puternic(ă)

Doar atât: în copacul înalt, vântul bate mai puternic !

Comentarii

Anonim a spus…
---
mare adevar... dar ... ai uitat :-)
- razele soarelui,
- aerul mai curat,
copacul inalt ... are si avantaje :-)

hmm ... te-am prins ... subliniezi doar partea negativa :-)

ganduri bune.
elena.n
Anonim a spus…
elena, interesant cum vezi tu vantul drept un lucru negativ... :D
Anonim a spus…
croco !
e doar o chestiune de interpretare ...
:-)

elena.n
E un adevăr ce zici tu, insa doar daca nu esti in padure ;)
Sunt mai multe variante de discutat la aceste cuvinte (puține, dar ascund multe interpretări) Am sa zic doar una:
Ppentru mine substratul acestor cuvinte e altul pur simbolist (desi imi place natura... la nebunie), totul fiind simbolic:
Fiind putin "deasupra" oamenilor, ajungi sa vezi mai multi.. sa le vezi bunele si relele avand o detasare (distanta),care insa nu te pazeste de actiunile(verbale, nonverbale) celor din jurul tau,si te clatina putin, poate, dar ramai tot falnica si zambind soarelui ?

De asta ce zici, Andreea? :)
ajnanina a spus…
vantul e acelasi. doar reactia copacului e mai puternica, pentru ca vantul ajunge prin toate crengile lui, si toate varfurile lor fine raspund.
un copac inalt poate arata vantul ierburilor care nici nu-l simt, invatandu-le cava nou prin spectacolul pe care, involuntar il da.
Anonim a spus…
Ganditi-va cati oameni inalti, trecuti de 80 de ani, cunoasteti?
Cand spun inalti, ma refer la cei trecuti de 1,80m. Eu nu stiu niciunul!
Pe curand, poate!
Anonim a spus…
pecurandpoate, esti hazliu :)

cred ca puterea va avea ca unitate de masura longevitatea doar atunci cand o broasca testoasa va face o corelatie mai naucitoare decat cea facuta de tine... :)
Andreea a spus…
Da, Elena m-a prins-am accentuat doar latura negativa, insa, uneori, imi este greu si mie si nu am nevoie atunci sa aud: dar tu esti puternica!

Un exemplu-marturiseam unui prieten mai demult ca am plans, atat de tare ma duruse ceva..si el mi-a replicat: "daca si tu plangi, inseamna ca s-a intors lumea pe dos!!"
Sunt doar un om, poate mai constient de lupta decat altii, insa nu imun, nu mereu puternic, nu mereu en garde, nu mereu optimist..si cand am nevoie de ajutor, ajutati-ma si gata.
Anonim a spus…
e atata lumina sus incat nici nu mai conteaza vantul. Daca tot ai ajuns sa fi puternic, impartaseste acea lumina, noi oamenii avem forta sa facem orice, cerul e limita !
Anonim a spus…
Andreea ,
nu am vrut sa de 'prind'.
---
mai vreau sa-ti spun ... Oamneii sensibili sunt la fel de valorosi ca cei puternici.
(eu ii iubesc mai mult pe cei sensibili)
---
Cand ai nevoie ... spune cu voce tare ... te ajutam si gata !

elena.n
Anonim a spus…
Sintagma din titlu, sa fie echivalenta cu ceea ce unii numesc "durerea cunoasterii"?
Andreea a spus…
@Elena-perfect,multumesc, o sa spun! Sper sa fii prin preajma atunci...:-)
@Rast-nu ma lasa inima sa zic da :-). Oarecum. Durerea de a fi sensibil la ce te inconjoara si la ce porti inauntru. Durerea de a avea un EQ bun, insa nu suficient cat sa te automotivezi iar si iar, la nesfarsit, fara ajutorul celor din jur.
Anonim a spus…
O sa fiu !
;-)
Andreea a spus…
Păi să fii, că până acum eşti singura care s-a oferit, ceilalţi spun că doar mă alint!
Mulţumesc!
Anonim a spus…
“Acolo unde exista multa lumina, umbra este adanca.” Goethe