Pentru brașovenii mei plecați prin lume
























Comentarii

ajnanina a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ajnanina a spus…
salutari din Brasov :)
Andreea a spus…
Eeei!! Iti simt bucuria !
ajnanina a spus…
da, sunt indragostita de Brasov... am trait zilele astea momente magice aici...
cred ca m triat pe aici cel putin o viata anterioara...
si am cautat urme in aer, pe stradute...
http://scrie-o-poveste.blogspot.com/2009/04/plimbare-in-spatiu-timp.html
Cristi a spus…
Multumesc.
Andreea a spus…
@ Ajnanina- eu intotdeauna am simtit ca Brasovul are forma sufletului meu sau invers...Are intr-adevar ceva magic in aer.
@Cristi- cu mare drag. M-am gandit la tine si am incercat sa vad cu ochii tai schimbarile orasului. E mai viu parca si mai matur..
Anonim a spus…
Hei, dar de ce numai pentru brasovenii tai?
si... pentru bucuresteni ce ai?

Pentru tine Andreea si pentru toti "ai tai" de peste tot: Sarbatori fericite !

Me and... ;)
ajnanina a spus…
m-am intors in Bucuresti... :(
gata cu calatoriile in timp, gata cu stradutele inguste si case ca de catifea si coaja de copac, gata cu prajiturile de la Vatra Ardealului si inghetata de violete de vis-s-vis.
povestile se schimba dupa loc.
da las' ca ma intorc eu ... :)

Sarbatori fericite!
Andreea a spus…
@Multumesc, Angel ! Your army...where is it? :-)
Am ganduri bune si senine pentru toti oamenii!
@ Bine-ai revenit ! :-)
Ah, Ajnanina, nu pomeni de inghetata!! De violete nu am incercat, insa cea de mure si ciocolata alba e delicioasa !