Recomandări

  • Un articol savuros, Diarios de motocicleta semnat Radu Vioreanu în National Geographic (Traveler). Am râs cu poftă. Întreg numarul NG este captivant.
  • Ultima poveste, Foamea-excelent scrisa, din cartea Povestiri africane de Doris Lessing.
  • Dilemateca din iulie, la care mă gândesc să mă abonez, pentru că m-am simțit, citind-o din scoarță-n scoarță, ca-n studenție. O recomand, în special, pentru fragmentul semnat John Barth, Petrecere în toga, care redă povestea unor oameni ajunși la vârsta senectuții. Înainte cu mult de Vladi, mă vedeam călătorind prin lume, lucrând ca voluntar, iar la bătrânețe - retrasă la un ashram, senină și împăcată cu mine și destinul meu. Acum, totul s-a reconfigurat cu atâta forță, încât viitorul a căpătat mult prea multe opțiuni . Una poate semăna cu cea a cuplului creionat de Barth...de ce nu?
  • Două bloguri ale unor femei frumoase cu adevărat. Lola și Dana. Pe ele să le întrebi, Blow, cum de nu le-a alterat rutina, banalul, prostia, răutatea, indiferența?
  • Aștept câteva cărți comandate pe net (două semnate Jeanette Winterson- o scriitoare care îmi place), Jurnalul Oanei Pellea, Crezul meu-un fel de jurnal semnat Carlos Fuentes, mexicanul care m-a cucerit de curând, o carte cu jocuri pentru copii de la 1 zi la șase ani, plus basme pentru Vladi și două trei volume cu cărți dedicate creșterii și educării copilului. Este benefică perioada aceasta, mi-a revenit apetitul pentru lectură.
  • Un filmuleț interesant aici de unde poți afla cum îți poți produce singur aer proaspăt. Mă rog, nu chiar singur, ci ajutat de trei plante. Pe www.ted.com găsiți multe lucruri interesante.
  • Am început să fac reflexoterapie și masaj, mâine o aștept pe Manuela. Aș recomanda-o și pe ea cu căldură, dacă aș avea permisiunea ei să fac publice datele de contact! O aștept cu nerăbdare mâine, anticipând deja starea de bine de după masaj!


Comentarii