Pasiunea unui poet

"Vreau să fac cu tine ce face primăvara cu cireşii !" (Pablo Neruda)

Pur și simplu mi-a mers la inimă ! Ce declarație frumoasă, câtă culoare, prospețime, inocență, frumusețe, avânt, joacă, cât firesc.......
Discutam acum câțiva ani cu o adolescentă care suferea teribil din iubire și îmi amintesc că eu îi spuneam că ce simte ea nu e deloc iubire, era ego, dorința de proprietate, de posesie, dorință pur și simplu, nu iubire, pentru că iubirea e ca apa proaspătă pentru un copac uscat, iubirea ne ajută să înflorim, să radiem lumină și bucurie în jur, chiar dacă persoana iubită nu alege să ne fie alături. Iubirii nu te poți opune, așa cum cireșii nu se pot opune primăverii..N-ați remarcat ? Oamenii care iubesc și care sunt iubiți au o aură atât de plăcută, de caldă, de tonifiantă, au o lumina specială care îi însoțește, o frumusețe aparte. Oameni-cireși. De am fi cât mai mulți !

Comentarii

Mihaela a spus…
Asa este!
Anonim a spus…
Ei,da! Nu te lasi deloc;iar o interventie de-a ta care mi-a mers la casa sufletului! Si cata dreptate ai in tot ce spui;te-am intrebat vreodata de unde ai aparut? Esti sigura ca de pe pamant? Mai fa sapaturi,s-ar putea sa ai surprize;tu,eu nu,pentru ca ma astept la tot ce poate fi mai minunat!

Pe curand, poate!