Sunt pe aici....

N-am mai scris de mult timp...Citesc Jung, Amintiri, vise, reflecții. Sunt total absorbită, am abandonat cealaltă carte, Eu și Kaminski, a lui Kehlmann. Autobiografia lui Jung declanșează în mine un torent de gânduri, cărora uneori mă sustrag greu ca să ma pot ocupa de realitatea imediată. În plus, s-a intensificat activitatea onirică, însă, deși îmi amintesc cu claritate visele, nu le pot descifra și nici nu insist-nu am nici geniul, nici cultura lui Jung pentru a găsi interpretările potrivite....

Comentarii

Anonim a spus…
Freud a fost cam toata viata suparat pe Jung pt ca nu a vrut sa ia omul individual cat a vrut sa-l ia ca ansamblu social. Pana la urma, Jung nu si-a egalat maestrul. Iar despre vise, Freud a pus bazele si a deschis calea francezilor si norvegienilor. Jung e mai accesibil pt ca nu frapeaza, nu spune adevarul direct, ci voalat. Sexualitatea este parte din noi si se invarte in jurul nostru, fie ca vrem sau acceptam sau nu. Datorita ei avem copii, datorita ei ne incapatanam sa traim. Sau cum spune cantecul pe care ti-l recomand cu caldura: http://www.youtube.com/watch?v=_Qm-rwdWrA8&feature=related

mihai
Anonim a spus…
iar daca versiunea injumatatita te-a impulsionat, o cautare amanuntita cu numele nina simone te va purta si in lumea gospel-ului...una frumoasa chiar. vei intalni si varianta completa. enjoy

mihai
Anonim a spus…
Miros a bebelus.

De cateva zile mirosul s-a lipit de mine. Am adormit cu gandul la el, mi-a lipsit senzatia de a-l tine in brate, m-a cuprins un dor frumos ca o liniste imensa.

E un inceput de om si continuarea a ceva magic. Isi plimba ochii mari prin camera, vede ingeri, imi strange degetul in pumnul micut incercand parca sa se agate de noul pe care inca nu l-a descifrat.

Are un dar pe care l-am pierdut cu totii undeva pe drum... darul de a descoperi lumea din jur fara sa o judece. Darul de a cunoaste fara sa-si faca pareri. Darul simplu de a fi, fara „de ce”-uri, fara „catre ce”-uri.

Este iubit fara sa i se ceara nimic in schimb si totusi, cand il tii in brate, cand ii simti capul lipit de inima ta speriata, cand iti lipesti buzele de capsorul curios, simti ca-ti daruieste mai multe decat orice om care a incercat intentionat sa-ti daruiasca.

E amestecul cel mai emotionant de minune si firesc.

Trimisa de Claudia. Sursa: AlexUnu.

http://povestiri-cu-talc.blogspot.com/2007/10/o-minune-mica.html

Mi-a placut si pentru ca tu manifesti aceleasi simptome, ti l-am dedicat!
Pe curand, poate!
Andreea a spus…
Mihai, uite ceva interesant din Jung, Amintiri, vise, reflectii-

" Eu prefer, asadar, termenul de inconstient, stiind perfect ca as putea vorbi la fel de bine de "Dumnezeu" si "demon" daca as dori sa ma exprim mitic. Daca ma exprim insa mitic, o fac fiind pe deplin constient ca "mana", "demon" si "Dumnezeu" sunt sinonime ale inconstientului...."
Anonim a spus…
Pfff...ca de sincronizat,ioc.
In afara de asta, nu il blamez pe Jung, daca asta ai fi inteles. Doar ca Freud este prost interpretat, din motive cat se poate de puerile - sexualitatea pana si azi e tabu, Freud a fost subiectiv (altfel nu ar fi putut prezenta tabu-urile). Dar cu toate tarele lui Freud, Jung nu se poate compara. Si am invatat amandoi ca fara a exagera,nu se retine. Viata nu este numai sexualitate, ci se exprima prin ea. Asta o spunea Freud cam pe cand incepea sa se ocupe de psihanaliza artei.
Asta cu cei doi domni bine. Tu de ce nu te faci mai frumoasa,hm? Ca-mi sta de ceva vreme pe limba intrebarea asta.

Mihai
Andreea a spus…
Sigur ca nu se pot compara. Acum, nici eu nu i-am aprofundat pe amandoi, ca sa am pareri mai avizate, asa ca aici ai au avantaj net.
In ce priveste intrebarea...pai nu stiu, nu dorm bine, profund....nu ma joc destul, relaxata. Nu stiu. N-am ce face.
Anonim a spus…
In loc sa te bucuri de fiecare moment, sa te relaxezi, sa dormi bine,sa mananci bine...stii...urlaub...tu cu sacosa de griji dupa tine. Ia pune mana si ai grija de tine. Fara griji,neatentii si alte bazaconii. Si nu tine cu zdropsitul.

Mihai