Vladimir


Curând împlinește trei luni. Mă ceartă o prietenă că nu vorbesc mai mult despre el. Nu vorbesc....ce aș putea să spun? Nu cunosc cuvintele care să redea bucuria pe care o simt explodând în inimă în fiecare dimineață în care se trezește zâmbind, care să redea căldura trupului lui mic atunci când îl țin în brațe sau momentele de tandrețe infinită, tihnă, împlinire din timpul alăptării. Nu știu să vorbesc despre el...cumva, încă nici nu îmi vine să cred că îl avem, că e real.

Se transformă zilnic-ieri, de exemplu, am remarcat că are genele mai lungi ! Gândul că Dumnezeu este atât de prezent lângă noi, invizibil, însă lucrând cu grijă și iubire la Vladi mă tulbură. La începutul sarcinii îmi era foarte somn în timpul zilei și m-am plâns doctoriței că abia mă concentrez la servici și că o rog să facă ceva să îmi recapăt energia. S-a uitat la mine atât de uimită! Mi-a spus chiar așa - "Știți ce? Când vă e somn, ar fi bine să dormiți! Să nu mai deranjați! Dvs. aveți idee ce muncă migăloasă se petrece în trupul Dvs? E nevoie de liniște. "



Trece timpul foarte repede....

Nu a avut colici, e vesel, curios, atent, are ochișori vorbăreți, expresivi și maturi, mănăncă cu poftă, conștiincios și preferă să doarmă pe burtică.

Pe 16 septembrie se împlinesc trei luni de când ne simțim cei mai privilegiați oameni de pe pământ. Nu pot să vorbesc mai mult despre minunea asta, sunt prea sărace cuvintele. Radiez doar. Nu îmi spuneți voi toți că radiez ?

Comentarii

ajnanina a spus…
la multe luni frumoase, la multi ani minunati...
ce grozava e varsta asta cand fiecare luna poate fi sarbatorita :)))
sa fie sanatos, fericit, bogat si iubit :)))
si tu la fel, mamico...
Mihaela a spus…
La multi ani frumosi si luminosi!
Andreea a spus…
Va multumesc !
Buna Andreea!

Te-am sunat la birou si am aflat vestea minunata. Felicitari si sa fie sanatos!

Ne-am cunoscut in aprilie 2008 cand am participat la un training in Neocity .."Phone Skills" daca iti mai amintesti. Nu stiu daca numele meu ( Diana Nechita) iti spune ceva :)

As fi vrut sa te rog ceva..imi poti da o adresa de mail la care sa pot sa-ti trimit un mail..daca te lasa bebe sa citesti mail-uri :P

La multi ani pt. cele 3 luni de azi!
Andreea a spus…
Buna, Diana!
Sigur ca ma lasa, e tare cuminte! Poti sa imi scrii pe adragomir@web.de

Nu am uitat cursul acela de week-end :-)
Amrita a spus…
La multi ani pentru Vladi! Iar Mami sa poata vedea in continuare lumea prin genele lui de copil!
Anonim a spus…
La Multi Ani Vladi! Mami te mosteneste pe tine? Ii plac deja cartile si povestile?

P.S. Saptamana viitoare sper sa vad si eu "minunea" voastra!

Me & my army of angels!
Andreea a spus…
@Amrita-multumim! Lumea e frumoasa, vibranta prin ochii unui copil, sper sa avem puterea sa ne aruncam deoparte toate tiparele si prejudecatile si sa ne bucuram alaturi de Vladimir de descoperiri.
@Dear Angel....binevenit oricand, stii bine.